امروز : 01 مرداد 1403
  • 1397/12/28 - 12:55
  • 7
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZeRj

نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی کاشان برگزار شد

نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی کاشان با حضور رئیس و معاون بهداشتی دانشگاه، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان، جمعی از مسئولین شهرستان و دانشگاه روز دوشنبه مورخ 27/12/97 در سالن جلسات شهدا واقع در ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد...




نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی کاشان با حضور رئیس و معاون بهداشتی دانشگاه، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان، جمعی از مسئولین شهرستان و دانشگاه روز دوشنبه مورخ 27/12/97 در سالن جلسات شهدا واقع در ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.



 



 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، دکتر ابراهیم کوچکی رئیس  دانشگاه در این نشست ضمن خیر مقدم و تبریک ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و تقارن با عید باستانی نوروز، گفت: سال 1397 را علیرغم دشمنی دشمنان اسلام و مشکلات بوجود آمده، به خوبی سپری نمودیم.



 



وی همچنین، از تعامل و همکاری مسئولین شهرستان در راستای ارتقاء سلامت شهرستان تقدیر و تشکر کرد.



 



دکتر سید علیرضا مروجی معاون بهداشتی دانشگاه نیز در این جلسه، ضمن مرور مصوبات جلسه قبل، آمادگی دانشگاه برای انجام برنامه های نوروزی،گزارش تغییر لیست کالاهای آسیب رسان، لزوم هماهنگی با دانشگاه برای برگزاری برنامه های آموزشی سلامت محور در ارگان های دولتی و خصوصی را مورد بحث گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت. 



 



عباسعلی قپانی پور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان نیز در این جلسه، ضمن تقدیر و تشکر از اعضای کارگروه درخصوص مطالب ارائه شده، بر اجرای به موقع مصوبات جلسات کارگروه و اهمیت جایگاه کارگروه ساغ در شهرستان و الزام مسئولین هر دستگاه به منظور شرکت در جلسات کارگروه سلامت تاکید کرد.



 



وی، همچنین هدف گذاری برنامه های سلامت محور در کارگروه برای سال آتی، اجرای دقیق ممنوعیت تبلیغ کالاهای آسیب رسان سلامت در شهرستان، ساماندهی عطاری ها مراکز فروش غیرمجاز داروهای سنتی و گیاهی و لزوم تهیه گزارش مستند از وضعیت بهداشتی آب شهرستان، بررسی مشکلات زیست محیطی محل تخلیه زباله شهرستان و اقدامات ادارات و ارگان های مرتبط را خواستار شد.



 






  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 118517
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم