امروز : 31 تیر 1403
  • 1399/01/07 - 00:05
  • 7
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZhMj

نظارت گروه مهندسی بهداشت محیط معاونت بهداشتی

مدیرگروه مهندسی بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس، نظارت گروه مهندسی بهداشت محیط معاونت بهداشتی انجام می شود...




مدیرگروه مهندسی بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس، نظارت گروه مهندسی بهداشت محیط معاونت بهداشتی انجام می شود.



به گزارش وب دا، مهندس محسن فتحی مقدم ضمن اشاره به تشکیل 10 اکیپ بازرسی از نیروهای داوطلب بسیج و کارشناسان بهداشت محیط، افزود: به صورت روزانه و در ایام تعطیل در ساعات اداری و غیر اداری، تاکنون 3231 مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و 1674 مورد بازرسی از اماکن عمومی صورت گرفته است.



مهندس فتحی مقدم اظهار داشت: این بازرسی ها شامل نانوایی ها به منظور رعایت اصول بهداشت فردی و ممانعت از تحویل پول نقد و نصب دستگاه کارتخوان یا بکارگیری صندوق دار، فروشگاه های مواد غذایی، خواربار فروشی ها، اماکن متبرکه و مساجد می شود.



وی تصریح کرد: اولویت بازرسی در کلیه اماکن مذکور، انجام آموزش های لازم در رابطه با گندزدایی صحیح محل کار و تذکر دادن در راستای کنترل بیماری کرونا ویروس همراه با نصب پوسترهای آموزشی بوده است.



مدیرگروه مهندسی بهداشت محیط دانشگاه، یادآور شد: در راستای تفاهم نامه بین دانشگاه و بسیج مقاومت سپاه، عملیات گندزدایی مراکز خدمات جامع سلامت و اماکن عمومی حساس با نظارت 3 تیم بهداشت محیط در حال انجام است.



مهندس فتحی مقدم ضمن اشاره به همکاری فرماندهی هوا و فضای سپاه، گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با مسئولین مربوطه، گندزدایی مراکز حساس و پرتراکم شهری، پارک ها و اماکن عمومی، در حال اجرا می باشد.



وی افزود: گندزدایی بخش های بیمارستان شهید بهشتی به طور مستمر در حال انجام است و نظارت بر گندزدایی اورژانس های مرکزی، گلابچی، مراکز غربالگری 16 ساعته و مراکز خدمات جامع سلامت به صورت روزانه انجام می شود.



مهندس محسن فتحی مقدم، نظارت بر کارگاه های خیاطی دوخت گان و ماسک و کارگاه تولید مواد ضدعفونی کننده را از دیگر اقدامات گروه مهندسی بهداشت محیط عنوان کرد.






  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 119375
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم