امروز : 02 مرداد 1403
  • 1397/01/27 - 09:17
  • 4
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zfxj

هفتمین همایش پدران آسمانی برگزار شد

هفتمین همایش پدران آسمانی ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه، اعضاء شورای ایثارگران و جمعی از مسئولین روز یکشنبه مورخ 26/1/97 در سالن اجتماعات دکتر محمد قریب دانشکده پزشکی به همت دفتر امور ایثارگران دانشگاه برگزار شد...




هفتمین همایش پدران آسمانی  ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه، اعضاء شورای ایثارگران و جمعی از مسئولین روز یکشنبه مورخ 26/1/97 در سالن اجتماعات دکتر محمد قریب دانشکده پزشکی به همت دفتر امور ایثارگران دانشگاه برگزار شد.



 به گزارش وب دا، رئیس دانشگاه در این آیین، ضمن عرض خیر مقدم به فرزندان معزز شهدا، هدف از برگزاری این همایش را تکریم و گرامیداشت مقام شامخ شهید و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.



 دکتر ابراهیم کوچکی، با تاکید بر پایبندی به مسئولیتی که شهدای معزز با جان نثاری خود برای ما به یادگار گذاشته اند اظهار داشت: فرزندان شهدا میراث دار خون شهیدان هستند و وظیفه آنها در دنبال کردن راه پدرانشان بسیار خطیر تر از دیگر افراد جامعه است.



 وی افزود: فرزندان شهدا باید به رسالت های خود آشنا بوده و الگویی برای تمام جامعه به ویژه پرسنل دانشگاه باشند و به حفظ بیت المال اهمیت زیادی بدهند.



 مشاور رئیس و مسئول هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه نیز در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم و تبریک عید مبعث اظهار داشت: همایش پدران آسمانی به منظور آشنایی با فرزندان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شده است.



 هادی نیکخواه ، همچنین در ادامه گزارش عملکرد سال 96 دفتر ایثارگران دانشگاه از جمله تسهیلات ارائه شده در سال گذشته را ارائه کرد.



 حجت الاسلام و المسلمین علیرضا شاه فضل مسئولنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه،حیدری سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان و تعدادی از فرزندان شهدا نیز در این آیین به بیان سخنانی پرداختند.



گفتنی است در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خانواده معظم شهدای کارمند دانشگاه تقدیر شد.



 








  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117777
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم