امروز : 02 مرداد 1403
  • 1397/08/01 - 13:16
  • 6
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZPAj

همایش فصل نو فصل همدلی ویژه دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه برگزار شد

همایش فصل نو فصل همدلی ویژه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه با هدف آشنایی دانشجویان با فعالیت‌های فرهنگی در تاریخ ۳۰ مهرماه جاری در آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه برگزار شد...




همایش فصل نو فصل همدلی ویژه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه با هدف آشنایی دانشجویان با فعالیت‌های فرهنگی در تاریخ ۳۰ مهرماه جاری در آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه برگزار شد.



 



به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر حمیدرضا گیلاسی معاون فرهنگی و دانشجویی در این نشست، طی سخنانی ورود این عزیزان را به دانشگاه تبریک گفت و به معرفی قسمت های مختلف معاونت و فعالیت های فرهنگی  پرداخت.



 



حجت الاسلام و المسلمین شاه فضل مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، در مورد برنامه های نهاد رهبری دانشگاه سخنانی را ایراد کرد.



 



دکتر مهدی اسماعیل تبار کارشناس مسائل تربیتی و اجتماعی صدا وسیما نیز، در مورد تفاوت‌های دانشجویان نسل قدیم و نسل امروز سخنانی را بیان و به اهمیت برنامه در زندگی شخصی افراد، تفاوت های فردی دختران و پسران و به نقش خانواده و دانشگاه در رشد فردی دانشجویان اشاره کرد.



 



دبیران کانون‌ها نیز در بخش دیگری از این همایش در سخنان کوتاهی به معرفی کانون ها و فعالیت های آن پرداخته و آمادگی خود را برای عضوگیری و گسترش فعالیت های کانون را اعلام کردند.



 



گفتنی است در پایان قرعه کشی مشهد مقدس برای سه نفر از دانشجویان جدیدالورود و تقدیر از دبیران فعال کانون ها انجام شد.



 



 






  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 118151
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم