امروز : 02 مرداد 1403
  • 1397/02/06 - 09:26
  • 5
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZHxj

پایگاه سلامت امام رضا(ع) کاشان به بهره برداری رسید

پایگاه سلامت امام رضا(ع) کاشان با حضور رئیس دانشگاه، نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین روز پنج شنبه مورخ 6/2/97 به بهره برداری رسید...




پایگاه سلامت امام رضا(ع) کاشان با حضور رئیس دانشگاه، نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین روز پنج شنبه مورخ 6/2/97 به بهره برداری رسید.





به گزارش وب دا، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به ضرورت مهیا نمودن زیرساخت های لازم برای جمعیت ساکن در منطقه ناجی آباد گفت: این پایگاه با هزینه 4 میلیارد ریالی از محل اعتبارات این دانشگاه مورد بهره برداری قرار گرفت.





وی با اشاره به زیربنای پایگاه سلامت امام رضا(ع) کاشان به متراژ 343 متر مربع افزود: این پایگاه در یک طبقه به مدت یک سال ساخت شده است.





دکتر نیک زاد، ارائه خدمات پزشکی، دندان پزشکی، مامایی، پرستاری، مراقبین سلامت زن و مرد، مشاوره سلامت روان و تغذیه، واکسیناسیون و واحد سلامت محیط و کار را از بخش های این پایگاه عنوان کرد.





مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کاشان، با اشاره به توسعه اقدامات مراکز و پایگاه های خدمات جامع سلامت در دولت تدبیر و امید گفت: 15 طرح عمرانی در حوزه بهداشت شهرستان های کاشان و آران و بیدگل آماده بهره برداری است که امروز پنج پروژه افتتاح می شود.





وی اظهار داشت: فعالیت های مجمع خیرین سلامت کاشان براساس نیازهای بخش بهداشت و درمان منطقه کاشان و شهرهای همجوار انجام می شود.





دکتر نیک زاد، همچنین در ادامه به ساخت بیمارستان بقیه الله الاعظم در کاشان و دو بیمارستان در  آران و بیدگل اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه متجمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان تنها بیمارستان جنرال و مرجع منطقه می باشد و در حال حاضر ظرفیت کافی برای پاسخ به نیازهای شهروندان و مناطق همجوار را ندارد لذا ساخت و تجهیز این بیمارستان ها از اولویت های بخش سلامت می باشد.



 




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117803
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم