امروز : 28 تیر 1403
  • 1398/09/13 - 08:58
  • 17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZfFj

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز حسابدار

رئیس دانشگاه در پیامی 15 آذرماه روز حسابدار را به همکاران این حوزه تبریک گفت...




رئیس دانشگاه در پیامی 15 آذرماه روز حسابدار را به همکاران این حوزه تبریک گفت.



به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، متن پیام دکتر سید علیرضا مروجی به شرح ذیل است:



حرفه حسابداری از طریق ارائه اطلاعات درست به مدیران نقش بسزایی در سیاست‌گذاری‌های خرد و کلان و شفاف‌سازی فعالیت‌های اقتصادی هر سازمانی دارد. به‌یقین هر آنچه به محاسبه مربوط می‌شود٬ چشم تیز و دقتی بالا می‌طلبد و نبود آن قطعاً در سرنوشت مالی هر سازمانی اثرگذار است.



روز حسابدار مظهر همگرایی و خردورزی جمعی حسابداران، کارآیی و بهینه شدن فعالیت های اقتصادی و تسهیم و تخصیص کارآی منابع اقتصادی کمیاب در میان طرح ها و فعالیت های اقتصادی، بیش از هر چیز در گرو اطلاعات و گزارش های مالی است که توسط حسابداران فرآورده می شوند.



حسابداری به عنوان یکی از مشاغل مهم و حساس در هر نهاد و سازمان بوده و حسابدار باید با مدیریت صحیح و شفاف سازی در کار خود بنیه مالی سازمان را تقویت نماید.



 روز حسابدار را باید فرصتی ارزشمند برای شناساندن و بالابردن سطح آگاهی عمومی از نقش حسابداران دانست و اذعان نمود که حسابداری تنها یک شغل عادی نیست بلکه یک حرفه است و برای کارکردن در این شغل به دانش حرفه ای و تخصص نیاز است.



اینجانب فرا رسیدن این روز را به تمامی فعالان سخت کوش، متخصص و امین حوزه های مالی و حسابداری و تلاش گران عرصه های پاسخگویی، شفاف سازی و تصمیم سازان حقیقی فعالیت های اقتصادی کشور، بخصوص همکاران خود در دانشگاه تبریک و تهنیت عرض می کنم و از خداوند منّان عزت، سربلندی و توفیق روزافزون ایشان را خواستارم.




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 119031
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم