امروز : 30 تیر 1403
  • 1399/05/17 - 15:46
  • 6
  • زمان مطالعه : 7 دقیقه
  • /ZK9j

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت عید غدیر

رئیس دانشگاه در پیامی عید غدیر خم را به همه مسلمانان، مخصوصا کلیه مدیران، کارکنان، اساتید دانشگاه و نیز مردم شریف منطقه تبریک و تهنیت گفت...




رئیس دانشگاه در پیامی عید غدیر خم را به همه مسلمانان، مخصوصا کلیه مدیران، کارکنان، اساتید دانشگاه و نیز مردم شریف منطقه تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش وب دا، در پیام دکتر سید علیرضا مروجی آمده است:

غدیر، تجلی خواست خالق، روح آفرینش، برانگیزاننده ستایش و دست های بلندی است که انسان خاکی را به افلاک می‏ کشاند. واقعه غدیر عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر عمیق عدالت خواهی، سعادت بشری را به عینیت رساند و امید به هدایت الهی را تجسم بخشید.


غدیر روز ولایت و امامت و نشانه تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت است تا امت اسلامی با فروغ نور ولایت راه عدالت را بپیماید و با پیوند نبوت و امامت به سرچشمه علم و حکمت الهی دست یابد. غدیر نقطه جدایی ضلالت و گمراهی از روشنی و پاکی و پیوند دوباره نبوت و امامت برای نجات بشریت و نیل به حقیقت است، در این میعادگاه تمام مردم برای دیدن حقانیت و ولایت علی (ع) به گواه آمده‌اند تا نبی خدا رسالتش را به انجام برساند و نعمت را بر مردم تمام کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته ولایت، فرا رسیدن عید سعید غدیرخم را به خدمت حضرت ولی عصر(عج الله تعالی فرجه الشریف) و نائب بر حقش امام خامنه ای (مدظله العالی) و نیز کلیه مدیران، کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی کاشان و مردم شریف منطقه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای همگان عاقبت به خیری، کامیابی و سلامتی را خواستارم.


دکتر سید علیرضا مروجی



رئیس دانشگاه







  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 119743
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم