امروز : 01 مرداد 1403
  • 1393/11/20 - 11:35
  • 7
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZU1D

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در پیامی سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را تبریک گفت و همگان را به حضور در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن ماه دعوت نمود..




رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در پیامی سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را تبریک گفت و همگان را به حضور در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن ماه دعوت نمود.



به گزارش وب دا، در این پیام آمده است:



بسم الله الرحمن الرحیم



والفجر. ولیال عشر. والشفع والوتر. والیل اذایسر



دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مطلع فجر اسلام حقیقی و نقطه عطفی با شکوه، در تاریخ مجاهدت های دلیرانه ملت بزرگ ایران علیه ظلم و بی عدالتی طاغوت و طاغوتیان است؛ سرآغاز استقرار انقلابی الهی که با تاسی از حماسه عظیم حسینی، رهبری امام خمینی (ره) و پشتوانه خون پاک شهدا، سعادت و تکامل فردی و اجتماعی را هدف نهایی خود قرار داده است و علیرغم هجمه های سنگین و مداوم، همچنان عالمانه از میراث گرانقدر خود پاسداری می کند.



اکنون در سی و ششمین سالروز به ثمر نشستن رستاخیزی هستیم که ضمن در هم نوردیدن مرزهای جغرافیایی و علاوه بر رساندن پیام رهایی بخش خود به گوش مظلومان و مستضعفان جهان، به مرکز فرماندهی قلوب میلیونها مسلمانی تبدیل شده است که نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیباترین نشانه از اسلام راستین در فراسوی قرائت‌های غرب گرایانه از یک سو و جریان های تکفیری و سلفی از سوی دیگر قرار داده است و بی شک این مهم، وظیفه ما را به عنوان وارثان این انقلاب شکوهمند بسیار سنگین کرده است.



امید است سایر ملل محروم و در بند نیز بتوانند با الهام گیری از این انقلاب اصیل اسلامی و قوانین حیاتبخش اسلام خود را از سلطه شرق و غرب و مزدورانشان نجات بخشند.



بر همه ماست که قدردان خون شهدا، امام شهدا و راه متعالی شهدای ارجمند انقلاب باشیم و برای بالندگی بیش از پیش ارزش های نظام و انقلاب که اکنون تحت زعامت و رهبری عالمانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و اقدامات و تلاش های ارزشمند دولت تدبیر و امید، عرصه های نوینی در جهان اسلام و نظام بین الملل گشوده است، کوشا بوده و تلاش کنیم.



بی تردید جامعه دانشگاهی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان دست در دست مردم مؤمن، انقلابی و ولایتمدار کاشان امسال نیز به مانند سال های گذشته، حضوری پرشور و آگاهانه در برنامه های دهه مبارک فجر به ویژه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، داشته و ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان های امام راحل، بیعتی مجدد با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی خواهند داشت.



دکتر محمد حسین اعرابی



رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 114622
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم