امروز : 01 مرداد 1403
  • 1398/01/15 - 12:32
  • 4
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /ZxRj

کارمند دانشگاه موفق به راهیابی بخش برترین تولیدات رادیویی چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو شد

پرستار شاغل در دانشگاه موفق به راهیابی به بخش برترین آثار در بخش پادکست، گزارش رادیویی و تولیدات برنامه رادیویی چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو و اجلاس جهانی صدا معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران در بخش مردمی شد...




پرستار شاغل در دانشگاه موفق به راهیابی به بخش برترین آثار در بخش پادکست، گزارش رادیویی و تولیدات برنامه رادیویی چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو  و اجلاس جهانی صدا معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران در بخش مردمی شد.



 



به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل، سعید غزنوی گوینده و برنامه ساز جوان صدای جمهوری اسلامی ایران؛ پرستار شاغل در بیمارستان سیدالشهداء آران و بیدگل موفق به کسب این موفقیت گردید.



 



این گزارش حاکیست:در چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو  که در بخش مردمی، 14 داور ، کار داوری آثار ارسالی را بر عهده داشتند، سعید غزنوی برای چندمین بار توانست به جمع نفرات برتر راه پیدا کند. 



 



در این بخش که با استقبال چشمگیر مخاطبان از سراسر کشور رو به رو بود، کلیه برگزیدگان برای تولید برنامه های رادیویی، از سوی معاونت صدای جمهوری اسلامی به کارگیری خواهند شد.



 



گفتنی است؛ افتتاحیه این جشنواره دوم اردیبهشت ۱۳۹۸ در تهران و اختتامیه آن نیز چهارم اردیبهشت ۱۳۹۸ همزمان با روز جهانی رادیو در مرکز همایش‌های سازمان صداوسیما با حضور جمع کثیری از اهالی و بزرگان رادیو، برگزار خواهد شد.



 




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 118535
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم