- 1398/09/20 - 13:25
- زمان مطالعه : 1 دقیقه
- /ZyFj
کارگاه آموزشی اقناع و تبلیغ برگزار شد
کارگاه آموزشی اقناع و تبلیغ ویژه مسئولین، کارشناسان و رابطین روابط عمومی روز سه شنبه مورخ 19/9/98 برگزار شد...
کارگاه آموزشی اقناع و تبلیغ ویژه مسئولین، کارشناسان و رابطین روابط عمومی روز سه شنبه مورخ 19/9/98 برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، این کارگاه با حضور دکتر صفایی مدرس این کارگاه در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو اجرا شد.
دکتر احمد صفایی در این برنامه ضمن اشاره به معنای لغوی دو کلمه اقناع و تبلیغ، گفت: تبلیغ نشان دهنده نقطه بلوغ یک پدیده است و اقناع فرآیندی است که با تاثیرگذاری بر مخاطب و با هدف تغییر در اعتقادات و نگرش ها صورت می گیرد.
وی افزود: بر اساس اصول و مبانی تبلیغات یک یا چند نفر می کوشند تا با برقراری ارتباط از طریق رسانه بر عقیده، اندیشه و رفتار یک فرد یا گروه تاثیر بگذارند و شما می بایست با درنظر گرفتن تمام این نکات شیوه های درست اقناع و تبلیغ را در حوزه های کاری خود به کار گیرید.
دکتر صفایی در پایان با اشاره به جمله معروف هنری فورد پدر صنعت اتومبیل امریکا، تصریح کرد: کسی که برای صرفه جویی در هزینه تبلیغ نکند، مانند کسی است که برای صرفه جویی در وقت ساعتش را متوقف کند.
لازم به ذکر است این جلسه با پرسش و پاسخ حاضرین خاتمه یافت.