امروز : 27 تیر 1403
  • 1400/11/27 - 14:27
  • 20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z6CP

کافه اتفاق در دانشگاه افتتاح شد

هم‌زمان با ایام ولادت حضرت امیرالمؤمنین(ع) و روز پدر، کافه اتفاق در دانشگاه افتتاح شد...




هم‌زمان با ایام ولادت حضرت امیرالمؤمنین (ع) و روز پدر، کافه اتفاق در دانشگاه افتتاح شد.



 



به گزارش وب دا، کافه اتفاق کار خود را با برپایی محفل ادبی با حضور دکتر حسین باغ شیخی رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر کاشان، دکتر مصطفی جوادی مقدم از اساتید دانشگاه و جمعی از مسئولین و پرسنل و برپایی بازارچه خیریه به همت کانون دانشجویی آوای مهر آغاز کرد.



 



معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه گفت: کافه اتفاق محلی برای بروز اتفاقات مختلف فرهنگی و هنری ادبی است که همه اهالی خانواده دانشگاه علوم پزشکی کاشان می‌تواند رقم‌زننده‌ آن‌ها باشند.



 



دکتر حمیدرضا گیلاسی افزود: شعار" یک اتفاق خوب جهت افتادن نیازمندیم" را برای برای آن انتخاب کردیم تا این‌جا محلی برای بروز خلاقیت و اتفاقات جذاب باشد.



 



محمد جهاندار مدیر فرهنگی دانشگاه نیز، از کلیه کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی و کارکنان و دانشجویان خواست تا با استفاده از ظرفیت‌های کافه اتفاق نسبت‌به رقم زدن اتفاق‌های مختلف در حوزه‌های کتاب، بازی، هنر، گفتگو، خیریه، علمی و غیره تلاش کنند.



 



لازم به ذکر است: همچنین در این برنامه که با حضور مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، روسای دانشکده های پزشکی، دندانپزشکی و پرستاری مامایی و مدیران دانشگاه برگزار گردید؛ بازارچه خیریه از چشم دل تا جای پا اقدام به فروش فینگر فود و نوشیدنی‌های گرم نموده که عواید حاصل از آن صرف خرید پوشاک عید برای کودکان کار خواهد شد.



 





 




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 121473
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم