امروز : 03 مرداد 1403
  • 1396/09/13 - 11:49
  • 5
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZVsj

کسب افتخاری دیگر برای دانشگاه علوم پزشکی کاشان در حوزه قرآن و عترت

دو نفر از اعضا هیات علمی و یک دانشجوی دانشگاه در سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان موفق به کسب رتبه برتر شدند...




دو نفر از اعضا هیات علمی و یک دانشجوی دانشگاه در سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان موفق به کسب رتبه برتر شدند.



به گزارش وب دا، دکتر مهدی رجبی متخصص بیهوشی و عضو هیات علمی دانشگاه موفق به کسب رتبه دوم بخش آوایی حفظ کل اساتید در سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان شد.



دکتر رجبی در سال ۹۴ از سوی وزارت بهداشت به عنوان چهره برتر قرآنی نظام سلامت  انتخاب و معرفی شده بود.



همچنین در بخش کتبی جشنواره مذکور نیز دکتر محمدرضا شریف چهره برتر قرآنی دانشگاه در سال جاری توانست رتبه اول بخش کتبی اساتید در رشته نهج البلاغه را کسب نماید.



نعیمه داوودی دانشجوی رشته پزشکی و حافظ قرآن رتبه دوم بخش آوایی حفظ ده جزء را  در بخش دانشجویی از آن خود کرد.



سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان از تاریخ ۴ لغایت ۹ آذرماه جاری به میزبانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.



گفتنی است دانشگاه علوم پزشکی کاشان  با ۲ استاد و ۴ دانشجو در بخش های کتبی و آوایی جشنواره مذکور حضور داشت  که در نهایت سه نفر از مجموع شش نفر شرکت کننده موفق به کسب مقام در جشنواره ملی سی و دوم شدند.



رئیس دانشگاه و معاونت فرهنگی و دانشجویی کسب عناوین و رتبه های کسب شده به مقام آوران تبریک می گوید و آرزوی توفیقات روزافزون در سایه قرآن و عترت را برای ایشان آرزومند است.



 






  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117530
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم