امروز : 04 مرداد 1403
  • 1396/02/20 - 13:13
  • 4
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Zokj

کسب ۱۴ مقام کشوری حاصل تلاش اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه در هشتمین جشنواره فرهنگی/ ثبت بیش از 1400 اثر در سامانه این جشنواره توسط دانشگاه

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه، از کسب ۱۴ مقام کشوری حاصل تلاش اساتید، کارکنان و دانشجویان در هشتمین جشنواره فرهنگی کشوری خبر داد...



معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه، از کسب ۱۴ مقام کشوری حاصل تلاش اساتید، کارکنان و دانشجویان در هشتمین جشنواره فرهنگی کشوری خبر داد.



 



به گزارش وب دا، دکتر حمیدرضا گیلاسی با اشاره به تلاش شبانه روزی دبیرخانه دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در کسب این موفقیت افزود: کلیه آثار در رشته های عکس، پوستر، نقاشی، طراحی و کاریکاتو، صنایع دستی، سفال، سرامیک و مصنوعات چوبی و فلزی دسته بندی گردید.



 



ثبت بیش از 1400 اثر در سامانه هشتمین جشنواره فرهنگی توسط دانشگاه



وی، به ثبت بیش از 1400 اثر در سامانه هشتمین جشنواره فرهنگی توسط دانشگاه اشاره و تصریح کرد: تعریف و اختصاص داور هر رشته در سامانه و وارد کردن امتیاز داوری هر بخش در سامانه از دیگر فعالیت های دبیرخانه بود.



 



دکتر گیلاسی ادامه داد: شناسایی کارکنان هنرمند از طریق روابط عمومی های واحدهای مختلف دانشگاه، برگزاری کلاس های هنری، آموزشی از قبیل کلاس فن بیان، گویندگی و اجرا،  ویترا و... در خوابگاه ها از جمله اقدامات در این راستا بوده است.



 



وی، همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری عکس، پوستر، شعر و فیلم، خاطره ، نثر در ماه محرم و اردوی مشهد مقدس با عنوان پابوس آقا، افزود: آثار رسیده از کارکنان و دانشجویان در این برنامه نیز به ثبت سامانه دبیرخانه هشتمین جشنواره رسید.



 



معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه اظهار داشت: ضبط آثار رشته های استندآپ کمدی، تئاتر، موسیقی، گویندگی و اجرا با همکاری روابط عمومی دانشگاه نیز انجام شد.



 



دکتر گیلاسی افزود: در پایان مرحله دانشگاهی،  کلیه آثار در بخش های اساتید و کارکنان، طبق برنامه زمان­بندی دبیرخانه دائم جشنواره تهیه، ساماندهی، دسته بندی و برچسب گذاری و به همراه آثار بخش دانشجویی جهت داوری به دبیرخانه دائم ارسال شد.



 



وی یادآور شد: برگزاری کارگاه های آموزشی بخش ادبی در رشتههای شعر طنز و کلاسیک، نثر طنز و بخش هنرهای تجسمی، فیلم در رشتههای عکس، پوستر، نقاشی، طراحی، کاریکاتور، نمایشنامهنویسی، فیلم نامهنویسی، خوشنویسی از برنامههای دیگر در این جشنواره بود.



 



معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه ضمن تقدیر و تبریک به مسئولین بخش دانشگاهی و نیز سفیران فرهنگی اظهار امیدواری کرد: در سال های بعد شاهد حضور حداکثری، اساتید، کارکنان و دانشجویان در این جشنواره باشیم.



 



گفتنی است زمان برگزاری جشنواره در تهران از تاریخ ۹۶/۱/۲۴ لغایت ۹۶/۱/۳۱ اعلام شد که طی یک هفته جشنواره در پردیس تئاتر تهران تئاتر معبر توسط شایان عیدی ­وندی، گویندگی زهرا رضایی، استندآپ کمدی علی جلیلی و مشاعره زهرا میرخشوعی، علی جلیلی تفتی و محمد شفیعی اجرا گردید.



 



 







  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117101
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم