امروز : 03 مرداد 1403
  • 1396/08/06 - 12:39
  • 5
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZVrj

کمک50 هزار میلیارد ریالی خیرین سلامت کشور/ زنان متور محرکه اقدامات خیرخواهانه حوزه سلامت

دبیر کل مجمع خیرین سلامت، از کمک 50 هزار میلیارد ریالی خیرین از پنج سال گذشته در حوزه سلامت خبر داد و اظهار امیدواری کرد: این رقم در سال های آینده افزایش یابد...




دبیر کل مجمع خیرین سلامت، از کمک 50 هزار میلیارد ریالی خیرین از پنج سال گذشته در حوزه سلامت خبر داد و اظهار امیدواری کرد: این رقم در سال های آینده افزایش یابد.



 



به گزارش وب دا، دکتر حسینعلی شهریاری، روز پنج شنبه مورخ 4/8/96 در نخستین گردهمایی زنان خیر سلامت کاشان و آران و بیدگل در دانشگاه گفت: امسال با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بنیاد برکت، کارهای خیر زیادی در کشور انجام شده است.



 



زنان موتور محرکه اقدامات خیرخواهانه در حوزه سلامت



وی، در ادامه با اشاره به تشکیل شورای زنان مجمع خیرین سلامت در دانشگاه های علوم پزشکی کشور گفت: زنان بیش از 50 درصد جمعیت کشور را تشکیل می دهند که مشارکت آنها می تواند نقش موثری را در این عرصه ایفاکند.



 



به گفته وی، زنان به عنوان موتور محرکه آقایان به ویژه در عرصه خیرین سلامت می تواند سهم عمده ای داشته باشد و مشارکت آنان را بیشتر و جدی تر کند.



 



دکتر شهریاری، با بیان اینکه نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند، تاکید کرد: باید زنان خیرساز سلامت بیش از پیش در این حوزه وارد شوند و مردان خود را نیز به این امر ترغیب نمایند.



 



به گفته وی، تشکیل نخستین شورای زنان مشارکت های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور در دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز با مشارکت پررنگ بانوان خیر آن بسیار حائز اهمیت و قابل تامل است.



 



دکتر شهریاری تصریح کرد: انتظار می رود کاشان با ظرفیت ویژه خیرین آن به ویژه بانوان خیّر آن بتواند مشارکت 50 درصدی زنان در این شورا فراهم کند.



 



دبیر کل مجمع خیرین سلامت در پایان، از تمامی مسئولین امور خیرین سلامت کاشان برای برگزاری اولین گردهمایی بانوان تشکر کرد.




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117473
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم