امروز : 02 مرداد 1403
  • 1397/05/28 - 09:15
  • 8
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zfyj

کمیته موقوفات دانشگاه برگزار شد

دومین جلسه کمیته موقوفات دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه (متولی موقوفات نقوی)، سرپرست دفتر حقوقی دانشگاه و کارشناسان این کمیته در تاریخ 25/5/97 در دفتر ریاست برگزار شد...




دومین جلسه کمیته موقوفات دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه (متولی موقوفات نقوی)، سرپرست دفتر حقوقی دانشگاه و کارشناسان این کمیته در تاریخ 25/5/97 در دفتر ریاست برگزار شد.



 



به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، رئیس دانشگاه در این جلسه، ضمن آرزوی غفران و رحمت الهی برای خیرین سلامت به ویژه مرحوم حاج محمد صادق نقوی، به خدمات ارزنده واقفین حوزه سلامت به مردم منطقه کاشان اشاره کرد و خواستار رسیدگی سریع و قانونی به امورات مربوط به کلیه وقفیات دانشگاه به ویژه موقوفه نقوی شد.



 



دکتر ابراهیم کوچکی، به مشکلات مردم در بخش سلامت اشاره و درآمدهای مربوط به موقوفات نقوی را برای درمان مردم کاشان ارزشمند و با اهمیت برشمرد.



 



رئیس دانشگاه در پایان سخنان خود، خواستار تکریم متولی قبلی، زنده نگه داشتن یاد مرحوم نقوی و برپایی همایشی در این زمینه شد.



 



سرپرست دفتر حقوقی دانشگاه نیز در این نشست، با اشاره به فعالیت های حقوقی پیرامون انتقال تولیت به دانشگاه، به بیان کلی نواقص پرونده ها و مشکلات پیش رو پرداخت.



 



رضا کردی گفت: با در نظر گرفتن انتقالاتقهری و اختیاری، تفکیک ها و تغییر کاربری ها امکان افزایش پرونده های موقوفات نقوی به 900 ملک وجود دارد که این حجم از پرونده از بعضی از ادارات اوقاف شهرستان ها بیشتر است و رسیدگی به آنها تلاش زیادی را می طلبد.



 



ابوالفضل غلامپور کارشناس واحد موقوفات نیز در این جلسه، گزارش کلی از پرونده های موقوفات را ارائه داد و با بیان مشکلات، ظرفیت ها و انتظارات به بررسی موضوعات پیرامون موقوفات نقوی پرداخت.



 




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 118005
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم