امروز : 01 مرداد 1403
  • 1397/11/07 - 10:12
  • 9
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z6Pj

کنفرانس علمی ناباروری برگزار شد

کنفرانس علمی ناباروری با همکاری معاونت آموزشی، گروه زنان دانشگاه و مرکز آموزش بهورزی با هدف افزایش آگاهی پزشکان، ماماها و متخصصین زنان در سالن سلامت معاونت بهداشتی برگزار شد...




کنفرانس علمی ناباروری با همکاری معاونت آموزشی، گروه زنان دانشگاه و مرکز آموزش بهورزی با هدف افزایش آگاهی پزشکان، ماماها و متخصصین زنان در سالن سلامت معاونت بهداشتی برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، این جلسه با توجه به اجرای بند سه  سیاست های کلی جمعیت ابلاغی مقام معظم رهبری درخصوص اختصاص تسهیلات مناسب برای مادران به ویژه در دوره بارداری و شیردهی و پوشش بیمه‌ای هزینه‌های زایمان و درمان ناباروری مردان و زنان و تقویت نهادها و مؤسسات حمایتی برگزار شد.



معاون بهداشتی دانشگاه در این کنفرانس با اشاره به قرار گرفتن ناباروری در اسناد بالادستی (بند سوم سیاست های کلی جمعیت، برنامه دهم از برنامه های ملی طرح تحول سلامت و رویکردهای دفتر سلامت جمعیت خانواده و مدارس در راستای ارتقای نرخ باروری کلی) به بیان اهداف این برنامه  پرداخت.



دکتر مروجی گفت: توجه به ناباروری  به عنوان یکی از حقوق باروری افراد و یک مشکل شایع سلامت باروری می باشد و سپس در خصوص  آندومتریوز، ارزیابی زنان و مردان نابارور، شیوه زندگی و ناباروریpco  و روش های درمان ناباروری  ART)) توسط متخصصین زنان توضیحاتی ارائه داد.



لازم به ذکر است: دوره اول این کنفرانس پس از ارزیابی سطح اطلاعات پزشکان و ماماها از طریق پیش آزمون و پس آزمون مورد ارزیابی قرار گرفت و دوره دوم کنفرانس مذکور در تاریخ 11/11/1397 برگزار خواهد گردید.




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 118395
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم