امروز : 02 مرداد 1403
  • 1397/02/01 - 11:43
  • 8
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zuxj

آغاز هفته سلامت از جوار گلزار شهدای گمنام دانشگاه

برنامه های هفته سلامت با حضور رئیس دانشگاه، مسئولدفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاونین بهداشتی، درمان، توسعه مدیریت ومنابع، دانشجویی فرهنگی، غذا و دارو، تحقیقات و فناوری و سایر مسئولین مرتبط در جوار گلزار شهدای گمنام دانشگاه روز شنبه مورخ 01/02/97 آغاز شد...




برنامه های هفته سلامت با حضور رئیس دانشگاه، مسئولدفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاونین بهداشتی، درمان، توسعه مدیریت ومنابع، دانشجویی فرهنگی، غذا و دارو، تحقیقات و فناوری و سایر مسئولین مرتبط در جوار گلزار شهدای گمنام دانشگاه روز شنبه مورخ 01/02/97  آغاز شد.



به گزارش وب دا، رئیس دانشگاه، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به فلسفه قیام اباعبدالله اشاره کرد و گفت: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با قیام عاشورا به حفظ انسانیت در جامعه بشری خدمت کردند.



دکتر کوچکی، به مقام  والای شهدای مدافع حرم اشاره کرد و از شهیدان مدافع حرم اخیر شهیدان دهقان و لطفی یاد کردند.



وی در ادامه، به آغاز هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه اشاره و تصریح کرد: «سلامتی برای همه» با پوشش سلامت همگانی برای همه شعار این هفته نامگذاری شده است.



رئیس دانشگاه، با اشاره به اینکه در حال حاضر جامعه ما درگیر بیماری های غیر واگیر، همچون سرطان، قلبی عروقی و دیابت می باشد، ادامه داد: بیش از 50 درصد افراد جامعه چاق می باشند که خود باعث افزایش بیماری های غیر واگیر میشود.



دکتر مروجی معاون بهداشتی دانشگاه نیز در این مراسم، به برنامه های هفته سلامت اشاره کرد و اظهار داشت: افتتاح پروژه های بهداشتی، به صدا در آمدن زنگ سلامت در مدارس با مشارکت آموزش و پرورش و تقدیر از پرسنل زحمتکش بخش بهداشت را  از جمله برنامه های پیش بینی شده با همکاری روابط عمومی دانشگاه در این هفته بر شمرد.



 



 






  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117791
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم