امروز : 02 مرداد 1403
  • 1397/02/23 - 11:33
  • 8
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Zg1j

آیین تجلیل از برترین های قرآنی دانشگاه برگزار شد

آیین تجلیل از مقام آوران قرآنی دانشگاه در بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت با حضور نخبگان قرآنی کشور در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد...




آیین تجلیل از مقام آوران قرآنی دانشگاه در بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت با حضور نخبگان قرآنی کشور در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.



به گزارش وب دا، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه در این نشست، با ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی و قرآنی گفت: دانشگاه علوم پزشکی کاشان در جهت تبیین و گسترش مسائل قرآنی تاکنون برنامه های متنوعی را برگزار کرده است.



دکتر حمیدرضا گیلاسی، برگزاری پنجمین همایش ملی قرآن، عترت  و سلامت با حضور نخبگان قرآنی و پزشکی کشور در بخش های اساتید، کارکنان و دانشجویان را از مهمترین برنامه های قرآنی در سال ۹۶ در  دانشگاه عنوان کرد.



وی، با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی کاشان یکی از دانشگاه های موفق قرآنی در سطح کشور است، افزود: این دانشگاه در بخش قرآن در سال ۹۵ تعداد ۱۶ رتبه و در سال گذشته با تلاش های بیشتر در توسعه فرهنگ قرآنی ۲۶ رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص داد.



معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه، با  بیان این که دانشگاه علوم پزشکی کاشان برای هفتمین سال متوالی رتبه دوم را در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور در بخش قرآن و عترت کسب کرده، از تلاش های اساتید، دانشجویان، اعضای هیات علمی، کارکنان، مدیریت و کارکنان فرهنگی قرآن و عترت این دانشگاه در فعالیت های قرآنی تشکر و قدردانی کرد.



وی اظهار امیدواری کرد: خداوند به ما توفیق بدهد که بتوانیم در کنار سفره قرآن خدمتگذار مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.



حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی روحانی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان نیز در این مراسم، ضمن تشکر از مسولین دانشگاه عنوان کرد: برای داشتن زندگی بهتر باید به قرآن عمل کرد.



 وی، با اشاره به آیه ۱۹ سوره اسرا، استفاده از هدایت قرآنی را در زندگی لازم برشمرد و افزود: در واقع همه برنامه های قرآنی خوب است اما از همه بهتر عمل به قرآن است.



لازم به ذکر است: در پایان این مراسم با حضور مسئولین دانشگاهی از دکتر علی قربانی دبیر پنجمین همایش ملی قرآن،‌ عترت و سلامت، دکتر شریف چهره برتر قرآنی نظام سلامت در سال ۹۶، برگزیدگان قرآنی دانشگاه در سی و یکمین جشنواره ملی قرآن و همچنین  برترین های قرآنی دانشگاه در بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت با اهدا لوح و تندیس تجلیل به عمل آمد.



این گزارش حاکیست: برگزاری کرسی تلاوت با حضور سید محمد جواد حسینی و حاج مصطفی اصفهانیان دارنده مقام اول پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از دیگر برنامه های این مراسم بود.



گفتنی است در این مراسم از خانواده مرحوم ابوالفضل جمشیدی از فعالان قرآنی و معاون نهاد مقام معظم رهبری‌ در دانشگاه که سال گذشته در اثر نارسایی کبد به دیار باقی شتافت نیز با اهدا لوح و تندیس تجلیل شد.




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117835
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم