امروز : 04 مرداد 1403
  • 1396/03/02 - 13:21
  • 5
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z2mj

اردوی فرهنگی تفریحی باغ پرندگان قمصر ویژه دانشجویان خوابگاهی برگزار شد/ تقدیر از پرسنل خوابگاه ها

همزمان با هفته خوابگاه های دانشجویی، اردوی باغ پرندگان قمصر با حضور بیش از ۶۰۰ نفر از دانشجویان خوابگاهی با حضور معاون فرهنگی دانشجویی، مدیران فرهنگی و دانشجویی، جمعی از مسئولین خوابگاه ها و واحدهای مختلف برگزار شد...




همزمان با هفته خوابگاه های دانشجویی، اردوی باغ پرندگان قمصر با حضور بیش از ۶۰۰ نفر از دانشجویان خوابگاهی با حضور معاون فرهنگی دانشجویی، مدیران فرهنگی و دانشجویی، جمعی از مسئولین خوابگاه ها و واحدهای مختلف برگزار شد.



 



به گزارش وب دا، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه در این مراسم، ضمن تبریک هفته خوابگاه ها به دانشجویان خوابگاهی و پرسنل آنجا گفت: دانشگاه از تمام پتانسیل و ظرفیت خود برای ایجادی محیطی مطلوب و امن در خوابگاه های دانشجویی استفاده می کند.



 



دکتر گیلاسی افزود: ارتقا رفاه و بهداشت خوابگاه به مشارکت تک تک دانشجویان ساکن در خوابگاه بستگی دارد.



 



این گزارش حاکیست: اجرای برنامه های شاد، تقدیر  از دانشجویان مستقر در اتاق ها و شهروندان نمونه خوابگاهی و پرسنل شاغل در خوابگاه ها و ... از جمله برنامه های این مراسم بود.



 



لازم به ذکر است این اردو  در دو روز متوالی  یکشنبه و دوشنبه در تاریخ های ۹۶/۲/۳۱ با حضور 400 نفر از  دانشجویان دختر  و ۹۶/۳/۱ با حضور 200 نفر از دانشجویان پسر برگزار گردید.



 



گفتنی است هفته خوابگاه‌های دانشجویی همزمان در تمام دانشگاه‌های کشور از ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز و تا پنجم خرداد ماه ادامه دارد که "خوابگاه استاندارد، نماد مسئولیت و مشارکت" شعار امسال هفته خوابگاه‌های دانشجویی است.



 



 



 








  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117137
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم