امروز : 03 مرداد 1403
  • 1396/08/20 - 12:41
  • 6
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zhsj

از چهره برتر قرآنی دانشگاه تقدیر شد

در نشستی که با حضور حجت الاسلام محسن قرائتی پیرامون موضوع " قرآن و نماز" برگزار شد از چهره برتر قرآنی دانشگاه و فعالین حوزه نماز در خوابگاه های دانشجویی تقدیر شد...




در نشستی که با حضور حجت الاسلام محسن قرائتی پیرامون موضوع " قرآن و نماز" برگزار شد از چهره برتر قرآنی دانشگاه و فعالین حوزه نماز در خوابگاه های دانشجویی تقدیر شد.



به گزارش وب دا، شامگاه سه شنبه مورخ ۱۷ آبان ماه نشست صمیمی پیرامون موضوع "قرآن و نماز" با حضور معلم قرآن حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی و جمع کثیری از دانشجویان و دانشگاهیان در محل آمفی تئاتر مرکزی دانشکده پزشکی برگزار شد.



حجت الاسلام قرائتی در این نشست، با بیان اینکه موضوع نماز، روزه، امر به معروف و نهی از منکر  تنها مختص اسلام نیست و در ادیان قبل از اسلام و پیامبران دیگر نیز وجود داشته تصریح کرد: اگر اهل نماز واقعی باشیم مشکلات و مسایل دیگر درست می‌شود زیرا تمام کمالات در نماز یافت می‌شود.



 وی، با اشاره به اهمیت نماز و برشمردن انواع نمازها (باران، آیات، و...)، نماز را نوعی شکرگزاری از پروردگار خواند و افزود: اگر نماز ما مورد قبول پروردگار واقع شود بقیه امورات خوب و خیر انسان نیز مورد توجه پرودگار قرار خواهد گرفت.



وی، در ادامه ضمن ارزش نهادن به رشته های پزشکی و پیراپزشکی، تحصیل در راه طبابت خلق را نوعی عبادت دانست و تصریح کرد: فراگیری علم نور است و به دانشجویان توصیه نمود در تحصیل علم قناعت نداشته باشند و در کنار تحصیل علم به ورزش و مطالعه نیز اهمیت دهند.



این گزارش حاکیست: در پایان این برنامه با حضور معاون فرهنگی دانشجویی و همچنین حجت الاسلام قرائتی از دکتر محمدرضا شریف به‌عنوان چهره برتر قرآنی دانشگاه با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.



دکتر شریف فوق تخصص بیماریهای عفونی اطفال و استاد تمام و عضو هیات علمی دانشگاه و مقام آور جشنواره قرآنی از نوزدهمین تا بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت می باشد که در سال ۹۶ به‌عنوان چهره برتر قرآنی دانشگاه انتخاب شد.



لازم به ذکر است: در ادامه همچنین از دانشجویان؛ سجاد برازجانی، محبوبه حبیبی و مهسا احمدیان فعالان نماز خوابگاه های دانشجویی با اهدای لوح و هدیه قدردانی شد.



 






  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117494
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم