امروز : 02 مرداد 1403
  • 1397/06/05 - 12:13
  • 6
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZCyj

اسامی راه‌یافتگان دانشگاه به مرحله پایانی جشنواره قرآن و عترت(ع) مشخص شد

اسامی راه یافتگان دانشگاه علوم پزشکی کاشان به مرحله پایانی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت(ع) دانشگاه‌ های علوم پزشکی کشور در رشته های حفظ، تحقیق و ترتیل، اذان و آئین سخنوری اعلام شد...




اسامی راه یافتگان دانشگاه علوم پزشکی کاشان به مرحله پایانی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت(ع) دانشگاه‌ های علوم پزشکی کشور در رشته های حفظ، تحقیق و ترتیل، اذان و آئین سخنوری اعلام شد.



 



به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، طبق گزارش دبیرخانه بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت(ع) وزارت بهداشت، ۲۸ نفر از راه یافتگان به مرحله نهایی این جشنواره در رشته‌های حفظ، تحقیق و ترتیل، اذان و آئین سخنوری از دانشگاه علوم پزشکی کاشان می باشد.



 



این گزارش حاکیست: اسامی اعلام شده توسط بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت(ع) وزارت بهداشت در بخش آوایی۳۶۷ نفر می‌باشد.



 



برپایه این گزارش: مرحله نهایی بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت در سال ۹۷ با موضوعات قرائت تحقیق، ترتیل و حفظ قرآن کریم، اذان و تواشیح مناجات خوانی، ترجمه خوانی، دعا، ابتهال، نرم افزار و اپلیکیشین، شبکه‌های مجازی، خوشنویسی، فیلم کوتاه، معرق و منبت کاری، شعر، فیلم‌نامه نویسی و نمایشنامه نویسی، داستان نویسی، نقاشی و طراحی، عکاسی، تذهیب کاری، طراحی پوستر، دکلمه خوانی، کتابخوانی، مقاله، پژوهش، نقد و تلخیص کتاب در روزهای ۱۸ تا ۲۱ مهر ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار خواهد شد.



 



لازم به ذکر است: برگزیدگان نهایی جشنواره قرآن و عترت(ع) وزارت بهداشت در جشنواره ملی دانشگاهیان با برگزیدگان قرآنی دیگر مراکز آموزش عالی رقابت می‌کنند.



 



برای دریافت فایل نفرات برتر راه یافته به مرحله پایانی رشته‌های حفظ، تحقیق و ترتیل بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت(ع) وزارت بهداشت اینجاکلیک کنید.



 








  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 118026
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم