امروز : 02 مرداد 1403
  • 1397/01/23 - 13:21
  • 6
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z2xj

اعضاء هیأت ارزشیابی وزارت بهداشت از دانشگاه بازدید کردند

اعضاء هیأت ارزشیابی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی روز پنج شنبه مورخ 23/1/97 از گروه ارتوپدی دانشگاه بازدید کردند...




اعضاء هیأت ارزشیابی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی روز پنج شنبه مورخ 23/1/97  از گروه ارتوپدی  دانشگاه  بازدید کردند.



به گزارش وب دا، این بازدید به منظور بررسی ظرفیتهای دانشگاه در خصوص امکان ادامه تربیت دانشجویان مقطع  دستیاری رشته  ارتوپدی صورت گرفت.



دکتر حسن قندهاری، دکتر علی منافی، دکتر علی صدیقی از اعضاء هیأت ارزشیابی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی  به همراه کارشناس واحد ارزیابی و اعتباربخشی شورای تخصصی وزارت بهداشت معصومه صفاری نظری در این بازدید از امکانات، فضاهای آموزشی و تحقیقاتی گروه و مراکز مرتبط با گروه در مجتمع بیمارستانی شهید دکتربهشتی بازدید  به عمل آوردند.



بر اساس این گزارش، رئیس دانشگاه ، سرپرست و مدیران دانشکده پزشکی، اعضای هیئت علمی گروه ارتوپدی دانشگاه  و اعضاء هیأت بورد وزارت متبوع  طی نشستی در خصوص چالشها و مسایل  پیش روی این گروه به بحث و تبادل نظر پرداختند.



دکتر غلامرضا خسروی  مدیر گروه ارتوپدی دانشگاه  نیز در رابطه با سابقه گروه ارتوپدی، اهمیت این رشته، اعضاء هیئت علمی،  دستیاران، امکانات گروه و همچنین حمایت دانشگاه توضیحات مبسوطی را ارائه نمود.



در پایان هریک از اعضاء،به بیان دیدگاه خود در مورد تربیت دانشجویان در مقطع دستیاری، امکانات، انگیزه و علاقه خود جهت پذیرش دانشجو و پشتیبانی دانشگاه به این امر پرداختند.






  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117764
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم