امروز : 02 مرداد 1403
  • 1397/05/25 - 08:53
  • 6
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zbyj

اعضاء هیأت بورد گروه آسیب شناسی وزارت بهداشت از دانشگاه بازدید کردند

اعضاء هیأت بورد گروه آسیب شناسی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه مورخ 24/5/97 از گروه آسیب شناسی دانشگاه بازدید کردند...




اعضاء هیأت بورد گروه آسیب شناسی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه مورخ 24/5/97 از گروه آسیب شناسی دانشگاه  بازدید کردند.



 



به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، این بازدید به منظور امکان سنجی ظرفیت های دانشگاه در خصوص ادامه تربیت دانشجویان مقطع  دستیاری رشته آسیب شناسی صورت گرفت.



 



دکتر علیرضا فیروز چاهی، دکتر فهیمه اسدی آملی اعضاء هیات بورد و لادن دزفولیان کارشناس دبیرخانه شورای آموزشی پزشکی و تخصصی واحد ارزشیابی و اعتبار بخشی وزارت بهداشت در این بازدید از امکانات و فضاهای آموزشی و تحقیقاتی گروه و مراکز مرتبط با گروه در بیمارستان بهشتی بازدید به عمل آوردند.



 



بر اساس این گزارش، در نشست سرپرست و مدیران دانشکده پزشکی و اعضای هیات علمی گروه آسیب شناسی دانشگاه با  اعضاء هیأت بورد وزارت متبوع، چالش ها و مسایل  پیش روی این گروه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.



 



دکتر حسن احترام عضو هیات علمی گروه آسیب شناسی نیز در این نشست در رابطه با سابقه گروه، اهمیت این رشته، اعضای هیات علمی، دستیاران، امکانات گروه و همچنین  توجه و پشتیبانی دانشگاه و دانشکده توضیحات مبسوطی ارائه نمود.



 



در پایان هریک از اعضاء دیدگاه های خود را در مورد تربیت دانشجویان در مقطع دستیاری، امکانات و شرایط، انگیزه و علاقه خود جهت پذیرش دانشجو و توجه دانشگاه به این امر را بیان کردند.



 



 






  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 118001
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم