امروز : 01 مرداد 1403
  • 1398/02/23 - 08:43
  • 9
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z5Tj

انجام اولین زایمان طبیعی بدون درد در بلوک زایمان بیمارستان شهید رجایی

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل از انجام اولین زایمان طبیعی بدون درد در بلوک زایمان بیمارستان شهید رجایی شهرستان آران و بیدگل خبر داد...




سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل از انجام اولین زایمان طبیعی بدون درد در بلوک زایمان بیمارستان شهید رجایی شهرستان آران و بیدگل خبر داد.





به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، سرپرست شبکه بهداشت و درمان با بیان این که اولین زایمان طبیعی بدون درد در این بیمارستان با موفقیت انجام شد، اظهار کرد: در دنیای پیشرفته امروز دیگر زایمان سزارین یک مزیت نیست اما متاسفانه این موضوع یکی از بزرگترین چالش های ما در سال های اخیر بوده است.





دکتر اعظم باقری در این باره افزود: ترس از درد زایمان عمده ترین دلیل انتخاب این جراحی می باشد بنابراین با توجه به اهمیت و مزیت های بی شمار زایمان طبیعی، واحد زایمان بدون درد در این بیمارستان راه اندازی شد و اولین زایمان بدون درد در بلوک زایمان شهید رجایی با مو فقیت انجام شد.





وی گفت: در این عمل، مادر باردار بدون نیاز به جراحی و با استفاده از داروهای بی حسی، فرزند پسر خود را در نهمین ماه بارداری با سلامتی از طریق زایمان طبیعی بدون درد به دنیا آورد در حالی که مادر بطور کامل هوشیار بود و هم اکنون حال عمومی مادر و نوزاد خوب گزارش شده است.





دکتر باقری تصریح کرد: یکی از مزایای استفاده از این روش امکان استفاده مادران باردار با فشارخون بالا، امکان تجربه احساس تولد نوزاد توسط مادر و ارتقای سلامت مادر و نوزاد بخاطر انجام یک زایمان به روش طبیعی، می باشد.




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 118622
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم