امروز : 30 تیر 1403
  • 1399/05/13 - 12:56
  • 10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zu9j

انجام عمل جراحی قلب باز همزمان دو دریچه قلب در کاشان

سرپرست مجتمع آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان، از انجام موفقیت آمیز عمل جراحی قلب باز همزمان دو دریچه قلب در این مرکز خبر داد...




سرپرست مجتمع آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان، از انجام موفقیت آمیز عمل جراحی قلب باز همزمان دو دریچه قلب در این مرکز خبر داد.



به گزارش وب دا، دکتر محمد رضا شریف گفت: این عمل روی خانم 32 ساله کاشانی، توسط تیم جراحی قلب این مرکز انجام شد.



وی افزود: این بیمار به دلیل تنگی نفس و درد حاد در قفسه سینه و تنگی شدید دو دریچه قلب با داشتن سابقه انجام عمل جراحی قلب باز در دوران کودکی به این مرکز مراجعه کرده که پس از انجام معاینات و آزمایشات لازم و تشخیص نهایی کادر پزشکی؛ برای انجام عمل جراحی آماده گردیده و عمل مهم و سخت تعویض دریچه میترال و تری کوسپید توسط تیم بیمارستانی صورت پذیرفت.



دکتر شریف تصریح کرد: بیمار پس از عمل جراحی به بخش مراقبت های ویژه جراحی قلب منتقل شد و در حال حاضر با داشتن هوشیاری کامل در وضعیت عمومی مناسب به سر می برد.

وی ادامه داد: در این عمل که در اتاق عمل جراحی قلب باز این مرکز انجام گرفت، تیمی مشتمل بر دکتر محمدصادق پورعباسی جراح و سرپرست گروه و دکتر موسوی سرپرست گروه بیهوشی قلب و کادر اتاق عمل قلب انجام شد.



وی، درباره خدمات درمانی قابل ارائه به بیماران قلبی در این مرکز گفت: مرکز قلب بیمارستان شهید دکتر بهشتی کاشان متشکل از بخش های اتاق عمل قلب باز، آنژیوگرافی، بخش های آی سی یو قلب، سی سی یو و بستری به صورت شبانه روز و با همکاری پرسنل مجرب در بخش های مختلف با پیشرفته ترین امکانات، آماده ارائه خدمات درمانی کلیه اعمال جراحی قلب به همشهریان عزیز می باشد.



گفتنی است مرکز قلب این بیمارستان با جدیدترین تجهیزات استاندارد و به روز دنیا و تیم مجرب و با سابقه جراحی در 30 بهمن ماه 1389 با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه اندازی شد و اولین عمل جراحی قلب باز در اسفند 1389 انجام و پس از حضور دکتر پورعباسی در تیرماه سال 1390 فعالیت مستمر خود را آغاز کرد.




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 119729
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم