امروز : 02 مرداد 1403
  • 1397/05/23 - 09:19
  • 10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z3yj

برگزاری اجلاس معاونین آموزشی دانشگاه های کلان منطقه 7 در شهرکرد

اجلاس دوره ای معاونین آموزشی دانشگاه های کلان منطقه 7 با حضور معاونین آموزشی، نمایندگان و مسئولین بسته های طرح تحول و نوآوری دانشگاه های کاشان، یزد، شهرکردو اصفهان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار گردید...




اجلاس دوره ای معاونین آموزشی دانشگاه های کلان منطقه 7 با حضور معاونین آموزشی، نمایندگان و مسئولین بسته های طرح تحول و نوآوری دانشگاه های کاشان، یزد، شهرکردو اصفهان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار گردید.



 



به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، دکتر نادریان معاون آموزشی دانشگاه در این مراسم، ضمن ارائه گزارش جامعی از فعالیت های دانشگاه در زمینه طرح تحول و نوآوری در آموزش، پیشنهادات دانشگاه علوم پزشکی کاشان را  به منظور تصمیم گیری در این راستا ارائه کرد.



 



این گزارش حاکیست: مسئولین و اعضای کارگروه بسته های طرح تحول دانشگاه نیز با شرکت در نشست های تخصصی در حاشیه اجلاس، در خصوص تجارب و اقدامات انجام شده به منظور پیشبرد اهداف برنامه عملیاتی، بحث و تبادل نظر  نمودند.



 



شایان ذکر است با توجه به ظرفیت و توانمندی های دانشگاه علوم پزشکی کاشان، مسئولیت اجرای بسته آمایش سرزمینی و دانشگاه نسل سوم  از سری بسته های 11 گانه طرح تحول، بر عهده دانشگاه علوم پزشکی کاشان می باشد.



 



از موارد مهم مطروحه در این نشست می توان به پیش نویس تفاهم نامه ی قرارگیری لینک هر دانشگاه در تارنمای سایر دانشگاه های کلان منطقه و آیین نامه نظارت بر آموزش عالی سلامت در بخش غیردولتی (دانشگاه آزاد) اشاره کرد.




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117993
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم