امروز : 03 مرداد 1403
  • 1396/06/07 - 13:58
  • 6
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZNpj

برگزاری اولین نشست شورای زنان مجمع خیرین سلامت کاشان

اولین جلسه شورای زنان مجمع خیرین سلامت با هدف برقراری ارتباط و ایجاد تعامل پایدار و فراهم آوردن بستری مناسب جهت ایفای نقش زنان خیر در کمک به نظام سلامت روز یکشنبه مورخ 5/6/96 درساختمان مجمع خیرین سلامت تشکیل گردید...




اولین جلسه شورای زنان مجمع خیرین سلامت با هدف برقراری ارتباط و ایجاد تعامل پایدار و فراهم آوردن بستری مناسب جهت ایفای نقش زنان خیر در کمک به نظام سلامت روز  یکشنبه مورخ 5/6/96 درساختمان مجمع خیرین سلامت تشکیل گردید.



به گزارش وب دا،  دکترحسین نیکزاد مدیرعامل خیرین سلامت کاشان در ابتدای این جلسه، ضمن عرض خیر مقدم و تبریک هفته دولت وگرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی وباهنر به بیان اهمیت دو مقوله امنیت و سلامت پرداخت .



وی، ضمن اشاره به تاریخچه و پیشینه مجمع خیرین سلامت در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل و جایگاه و نقش بسیار موثر خیرین در تامین نیازهای دانشگاه علوم پزشکی کاشان، یاد و خاطره زنده یاد حاج سید رضا نیری را گرامی داشت و گفت: از سال 1386 بیش از 40 پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی توسط خیرین سلامت احداث شده که اکثر آنها افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفته و تعداد اندک باقی مانده که در حال تکمیل است.



وی، به خرید دستگاه های پیشرفته آنژیوگرافی که یکی از نیاز های اساسی دانشگاه در حوزه درمان بود اشاره کرد و اظهار داشت: این اقدام با همت خیرین سلامت انجام و از زمان شروع انجام آنژیوگرافی تاکنون بیش از 5000 هزار بیمار آنژیوگرافی شده  و بیش از 1000 عمل جراحی قلب باز در مرکز امام علی (ع) مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی انجام شده است.



مدیر عامل خیرین سلامت کاشان در ادامه، ضمن بیان سایر نیازهای اساسی دانشگاه  از جمله تخت های بیمارستانی تصریح کرد: اگر برای خرید منتظر اعتبارات دولتی باشیم، قطعا اعتبار اختصاص یافته کافی نخواهد بود و بایستی مدت طولانی در انتظار تامین آنها باشیم ولی اگر این اقدام توسط توسط خیرین محترم انجام شود با شتاب بیشتر و به موقع تامین خواهد شد.



وی، با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور را خانم ها تشکیل می دهند، خواستار حمایت جدی شورای مشارکت های مردمی زنان در تامین نیازهای دانشگاه شد.



رئیس شورای زنان مجمع خیرین سلامت کاشان نیز در این نشست، ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حضور اعضا در جلسه، به تشریح دستورالعمل شورای مشارکت های مردمی زنان مجمع خیرین سلامت پرداخت.



دکتر طاهره مازوچی، با اشاره به نقش محوری زنان به عنوان هدایت گران سلامت خانواده در تمامی ابعاد جسمی، روحی، روانی و معنوی، تاکید کرد: یکی از مهمترین وظایف شورای زنان مجمع خیرین سلامت، فرهنگ سازی و فراهم آوردن بستری مناسب جهت ایفای نقش موثر زنان خیر در کمک به نظام سلامت است.



 








  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117352
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم