امروز : 01 مرداد 1403
  • 1398/08/25 - 14:06
  • 6
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZiEj

برگزاری نشست اجرای طرح "هرخانه، یک پایگاه سلامت" در کاشان

نشست اجرای طرح "هرخانه، یک پایگاه سلامت" با حضور رئیس دانشگاه، معاونین بهداشتی و آموزشی و سرپرستان دانشکده ها در روز شنبه مورخ 25/8/98 در محل دفتر معاون آموزشی دانشگاه برگزار شد...




نشست اجرای طرح "هرخانه، یک پایگاه سلامت" با حضور رئیس دانشگاه، معاونین بهداشتی و آموزشی و سرپرستان دانشکده ها در روز شنبه مورخ 25/8/98 در محل دفتر معاون آموزشی دانشگاه برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، رئیس دانشگاه، بر اهمیت اجرای این طرح به نحو احسن در راستای حفظ سلامت در جامعه تاکید کرد و هدف از برگزاری این نشست را ترسیم وظایف حوزه آموزش در پیشبرد اهداف طرح مذکور دانست.



دکتر سید علیرضا مروجی گفت: طرح "هرخانه، یک پایگاه سلامت"به صورت پایلوت در دانشگاه های علوم پزشکی کاشان، سمنان و قزوین به مدت سه ماه اجرا می شود، در این طرح از هر خانواده یک نفر به عنوان سفیر سلامت خانوار انتخاب می شود.



دکتر مروجی افزود: فرد منتخب به صورت حضوری و یا مجازی در دوره های آموزشی طرح با محوریت پیشگیری، ارتقاء سلامت و درمان های ساده شرکت کرده و مسئولیت سلامت خود، خانواده و جامعه را به عهده خواهد گرفت.



وی تصریح کرد: در این مدت مدل ارائه خدمت و بهره مندی مردم از آموزش ها، بررسی خواهد شد تا در اسفند امسال دستورالعمل کشوری آن تهیه و برای اجرا به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شود.



لازم به ذکر است: در این نشست، نتایج اقدامات انجام شده  توسط نمایندگان کمیته آموزشی این طرح، ارائه و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.



 






  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 118977
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم