امروز : 03 مرداد 1403
  • 1396/05/24 - 13:50
  • 6
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z5pj

برگزاری نشست بررسی طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد

نشست بررسی طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد با حضور رئیس دانشگاه، معاونین توسعه مدیریت و منابع، درمان، مسئولین و مدیران مربوطه روز دوشنبه مورخ 23/5/96 در سالن شهداء ستاد مرکزی برگزار شد...




نشست بررسی طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد با حضور رئیس دانشگاه، معاونین توسعه مدیریت و منابع، درمان، مسئولین و مدیران مربوطه روز دوشنبه مورخ 23/5/96 در سالن شهداء ستاد مرکزی برگزار شد.



به گزارش وب دا،  این جلسه در راستای تسریع در پرداخت مطالبات کارکنان دانشگاه پیرامون طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد و مشکلات در این زمینه تشکیل گردید.



دکتر ابراهیم کوچکی رئیس دانشگاه در این جلسه، ضمن اشاره به تسریع در پرداخت کارکنان، به برطرف شدن هرگونه مشکل در این زمینه و تشکیل جلسات ماهیانه در زمینه کسورات بیمارستانی توسط کلیه بیمارستان های دانشگاه با حضور نماینده سازمان های بیمه ای تاکید کرد.



دکتر کوچکی، به  لزوم پرداخت کلیه هزینه های مراجعین به بیمارستان ها از ابتدای مهرماه سال جاری از طریق کارت های اعتباری اشاره کرد و افزود: بیمارستان ها در این راستا باید قبل از شروع، اطلاع رسانی لازم را به مراجعین انجام دهند.



رئیس دانشگاه در پایان، به تسریع در پرداخت مبتنی بر عملکرد کارکنان تا  بیستم هر ماه تاکید و تصریح کرد: کلیه اطلاعات در زمینه پرداخت ها تا 10 هر ماه بایستی آماده شود.



معرفی مسئول طرح قاصدک در کلیه بیمارستان ها، ضرورت اجرای موارد قانونی و تشکیل هیات اجرایی بیمارستان ها نیز از موضوعات مورد اشاره در این نشست بود.



این گزارش حاکیست: در این جلسه ،مقرر شد معاون درمان دانشگاه ،در خصوص مشکلات نرم افزاری این طرح پیگیری های لازم در وزارت متبوع را به عمل آورد.



برپایه این گزارش: در این جلسه، مدیران و مسئولین مربوطه پیرامون این طرح، نظرات خود را ارائه کردند و مقرر شد ارتباط بین سیستم HIS  بیمارستان ها و سامانه قاصدک انجام گیرد.



 








  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117311
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم