امروز : 01 مرداد 1403
  • 1398/03/29 - 13:16
  • 6
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /ZfUj

برگزاری نشست معاون تحقیقات و فناوری و روسای مراکز تحقیقات دانشگاه با پروفسورSchroeder عضو هیات علمی دانشگاه هامبورگ آلمان

نشست معاون و مدیران حوزه تحقیقات و فناوری و روسای مراکز تحقیقات دانشگاه با پروفسور یواخیم شرودرSchroeder متخصص توانبخشی و علوم اجتماعی و عضو هیات علمی دانشگاه هامبورگ آلمان در این معاونت برگزار شد...




نشست معاون و مدیران حوزه تحقیقات و فناوری و روسای مراکز  تحقیقات دانشگاه با پروفسور یواخیم شرودرSchroeder متخصص توانبخشی و علوم اجتماعی و عضو هیات علمی دانشگاه هامبورگ آلمان در این معاونت برگزار شد.



 



 به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل، این جلسه با حضور پروفسور یواخیم شرودر رییس برنامه نیازهای آموزشی ویژه دانشگاه هامبورگ و دکتر پیام شیروانچی مسئول هماهنگی روابط و همکاری های بین دانشگاه های علوم پزشکی ایران با آلمان به‌ منظور شناسایی و توسعه تبادلات علمی - آموزشی و همکارهای پژوهشی به همت معاونت تحقیقات وفناوری و دانشکده پرستاری برگزار شد.



 



دکتر حمیدرضا بنفشه معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه در این جلسه، با برشمردن توانایی‌های دانشگاه اظهار داشت: اقدامات اولیه برای طراحی و تصویب یک پروپوزال مشترک در زمینه توانبخشی سالمندان بین دانشگاه های علوم پزشکی کاشان و هامبورگ انجام شده است.



 



لازم به ذکر است: دانشگاه هامبورگ جزو 15 دانشگاه برترکشور آلمان و در میان 220 دانشگاه برتر جهان است و در این دانشگاه 42000 دانشجو مشغول به تحصیل هستند که پنج هزار نفرآنها خارجی است.




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 118689
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم