امروز : 30 تیر 1403
  • 1399/06/26 - 17:47
  • 6
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Z2cj

برگزاری نشست معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت با اعضای هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کاشان

نشست معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعضای هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کاشان در تاریخ 26/6/99 در سالن دکتر قریب این دانشگاه برگزار شد...




نشست معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعضای هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کاشان در تاریخ 26/6/99 در سالن دکتر قریب این دانشگاه برگزار شد.



به گزارش وب دا، دکتر سیما سادات لاری در این نشست ضمن تشکر ازمسئولین دانشگاه اظهار داشت: مسئولین دانشگاه درخواستهای خود را در زمینه های مختلف می توانند بیان کنند  تا  خدمت وزیر محترم بهداشت منتقل شود.



وی ضمن اشاره با عدم بازگشایی دانشگاه های تحت پوشش وزارت علوم افزود: مدیریت دانشجویان جهت اسکان در خوابگاه با توجه به بازگشایی دانشگاه های علوم پزشکی در این بحران کرونایی، امری ویژه و سخت می باشد.



وی به ایثار دانشجویان و خانواده هایشان در این شرایط سخت اشاره کرد و گفت: دانشجویان در بحران کرونا دانشگاه ها را یاری دادند و این باعث دلگرمی مردم و مسئولین شد.



معاون دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: جهت ساخت و تجهیز پاویون های دانشجویی 273 میلیارد تومان به کل دانشگاه های علوم پزشکی تخصیص یافته است.



وی به تعداد زیاد دانشجویان غیر بومی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان اشاره کرد و یادآور شد: جهت تامین فضای خوابگاهی برای دانشجویان از حمایتها و کمک خیرین بهره گیرید.



دکتر لاری در ادامه، در خصوص صنعتی شدن سلف سرویس با افزایش کیفیت غذا و کاهش قیمت، افزایش امکانات ورزشی، تجهیز خوابگاه ها، اختصاص فضای فیزیکی به کانون ها و تشکل های دانشجویی و ... سخنانی را بیان و جهت تامین اعتبار مالی آن قول مساعد داد.



دکتر سید علیرضا مروجی، رئیس دانشگاه نیز در این نشست ضمن خیر مقدم به معاون دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت و هیأت همراه به معرفی اعضای هیأت رئیسه پرداخت.



دکتر حمیدرضا گیلاسی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه در این نشست ضمن خیر مقدم، از حمایت های دکتر لاری تقدیر کرد.



وی، ضمن ارائه گزارش مربوط به شرایط و فضاهای خوابگاهی، سلف سرویس، ورزشی، فرهنگی و ...، خواستار مساعدت وزارت بهداشت در این راستا شد.



اعضای هیأت رئیسه نیز در این جلسه، ضمن بیان اقدامات حوزه تحت پوشش خود، چالش ها و مشکلات را بیان کرده و خواستار مساعدت وزیر بهداشت در این راستا شدند.



مهندس بهروز رحیمی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، نیز در این نشست با اشاره به فرهنگ و قدمت کاشان افزود: این مشکلات در سراسر کشور با توجه به شرایط کنونی تحریم وجود دارد.



وی تجربه مقابله با ویروس کووید 19 را یک فرصتی به یاد ماندنی در تاریخ دانست و افزود: در این شرایط فرصتی برای اشتباه و جبران آن وجود ندارد.



دکتر حسن زائری لطف مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت نیز در این نشست، به عدم رضایت دانشجویان از فضای فیزیکی، پوشش ظاهری دانشجویان، افزایش سرانه فرهنگی و ... اشاره نمود.





 




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 119873
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم