امروز : 28 تیر 1403
  • 1400/09/22 - 14:11
  • 16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZnyP

برگزاری کمپین پیشگیری از آسیب های ناشی از بی تحرکی در دوران کرونا

کمپین پیشگیری از آسیب های ناشی از بی تحرکی در دوران کرونا با حضور مسئولین دانشگاه و شهرستان آران و بیدگل در مدرسه دخترانه سیدالشهداء این شهرستان برگزار شد...




کمپین پیشگیری از آسیب های ناشی از بی تحرکی در دوران کرونا با حضور مسئولین دانشگاه و شهرستان آران و بیدگل در مدرسه دخترانه سیدالشهداء این شهرستان برگزار شد.



 



به گزارش وب دا، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این مراسم گفت: تمام بخش های بدن در معرض خطرات ناشی از کم‌تحرکی و بی‌تحرکی است. این خطرات به سن، سلامت جسمی روانی، سطح بی‌تحرکی و مدت زمان بی‌تحرکی بستگی دارد.



دکتر محسن قمصری معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل نیز در این مراسم تصریح کرد: گوشی همراه، لپ تاب یا کامپیوتر بخش بزرگی از سرگرمی مردم را شکل داده اند به همین دلیل خبری از تحرک بالا در نوجوانان نیست و آنها روز به روز بیشتر درگیر بیماری ها و مشکلات مرتبط با چاقی و کم تحرکی می شوند و این بسیار نگران کننده است.



 



دکتر مرتضی پنجه شاهی معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه نیز در ادامه، ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم و با اشاره به عواقب بی تحرکی در دوران کرونا، از دانش آموزان خواستند برای پیشگیری از بیماری کرونا، ضمن انجام واکسیناسیون برای رسیدن به پوشش ١٠٠ درصدی، دانش آموزان مشوقی باشند برای خانواده ها تا بتوانیم با تزریق حداکثری واکسن این ویروس را مهار کنیم.



 



این گزارش حاکیست خوش آمدگویی و استقبال دانش آموزان از میهمانان، اجرای بازی های بومی محلی توسط دانش آموزان با همکاری هیات بازی های بومی محلی شهرستان، بازدید مسئولین شهرستان از ایستگاه های اندازه گیری قند و فشار خون، نمایشگاه های کاردستی ورزشی و کارت پستال ها و نقاشی ها از برنامه های جانبی مراسم بود.



 



لازم به ذکر است: در پایان به برندگان مسابقات بومی محلی و کاردستی های برتر جوایزی اهدا گردید.





 








  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 121261
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم