امروز : 01 مرداد 1403
  • 1398/04/24 - 12:58
  • 9
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZjVj

بهره مندی دوهزار و ۹۲۳ دانشجوی دانشگاه از وام های دانشجویی

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه گفت: دوهزار و ۹۲۳ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در سال گذشته موفق به دریافت وام از صندوق رفاه دانشجویان شدند که از این تعداد ۱۱۸۰ نفر دانشجویان پسر و مابقی دانشجویان دختر می باشند...




معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه گفت: دوهزار و ۹۲۳ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در سال گذشته موفق به دریافت وام از صندوق رفاه دانشجویان شدند که از این تعداد ۱۱۸۰ نفر دانشجویان پسر و مابقی دانشجویان دختر می باشند.



 



به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، دکتر حمیدرضا گیلاسی افزود: از این تعداد، ۲۰۰۵ نفر از دانشجویان دانشگاه وام تحصیلی به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۷۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال دریافت کردند.



 



وی، در خصوص بهره مندی دانشجویان غیر بومی که ساکن خوابگاه نیستند، تصریح کرد: ۱۸۷ نفر از دانشجویان به مبلغ یک میلیارد و ۸۷۸ میلیون و ۲۲۵ هزار ریال وام مسکن دریافت کردند.



 



معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه هم چنین، با بیان اینکه وام ضروری شامل تسهیلاتی است که همه ساله دانشگاه علوم پزشکی کاشان به دانشجویان واجد شرایط اعطاء می‌کند اظهار داشت: سال گذشته ۲۲۹ دانشجو موفق به دریافت وام ضروری به ارزش یک میلیارد و ۴۶۲ میلیون ریال شدند.



 



دکتر گیلاسی در پایان تصریح کرد: تعداد ۳۸نفر از دانشجویان در سال ۹۷ وام ودیعه مسکن به ارزش سه میلیارد و ۴۰۵ میلیون ریال دریافت کرده و کل دانشجویان دانشگاه در سال گذشته در برابر حوادث بیمه شدند.



 




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 118750
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم