امروز : 29 تیر 1403
  • 1400/02/26 - 11:05
  • 11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZHqP

تاکید بر گسترش و در دسترس بودن خدمات مشاوره و روان شناختی

رئیس دانشگاه، ضمن تاکید بر پیشگیری، درمان و ارتقاء سطح سلامت روان دانشجویان، خواستار گسترش و در دسترس بودن خدمات مشاوره و روان شناختی شد...




رئیس دانشگاه، ضمن تاکید بر پیشگیری، درمان و ارتقاء سطح سلامت روان دانشجویان، خواستار گسترش و در دسترس بودن خدمات مشاوره و روان شناختی شد.



دکتر سید علیرضا مروجی در نشست شورای تامین بهداشت روان دانشجویان دانشگاه اظهار داشت: توجه بیشتر به موضوع سلامت روان، پیش نیاز پویایی و سلامت جامعه دانشجویی است.



دکتر حمید رضا گیلاسی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه نیز در این نشست، بررسی سلامت روانشناختی، ارائه گزارش عملکرد اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان و بررسی وضعیت روانشناختی و رفاهی دستیاران را از جمله اهداف این جلسه برشمرد.



 دکتر سیدعلیرضا طلایی مدیر دانشجویی دانشگاه نیز، گزارشی از آمار دستیاران ارائه نمود و در ادامه حسین بیغم سرپرست اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان دانشگاه ضمن ارائه اهم فعالیت های این اداره، اظهار داشت: در یکسال گذشته ۳۴۱مورد مشاوره حضوری و تلفنی، پنج وبینار  آموزشی روانشناختی، طرح غربالگری سلامت روان دانشجویان جدیدالورود، پیگیری وضعیت تحصیلی دانشجویان و .... به همت اداره مشاوره دانشگاه انجام شد.



گفتنی است: اعضا حاضر در جلسه به بحث و بررسی در مورد وضعیت روانشناختی رفاهی، معیشتی و ... دستیاران و سایر دانشجویان دانشگاه پرداخته و پیشنهاداتی در خصوص ارائه خدمات بیشتر به این دانشجویان ارائه کردند.



لازم به ذکر است: جلسه شورای تامین بهداشت روان دانشجویان با حضور رئیس دانشگاه و سایر اعضاء روز شنبه مورخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ در سالن شهید دکتر زارع ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.





 




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 120653
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم