امروز : 02 مرداد 1403
  • 1397/05/27 - 08:42
  • 6
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zeyj

تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت سالروز ورود آزادگان

رئیس دانشگاه، در پیامی فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن را به تمامی آزادگان، ایثارگران، جانبازان، خانواده های این عزیزان و خانواده های معظم شهدا و مردم به ویژه آزادگان سرافراز شاغل در این مجموعه تبریک گفت...




رئیس دانشگاه، در پیامی فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن را به تمامی آزادگان، ایثارگران، جانبازان، خانواده های این عزیزان و خانواده های معظم شهدا و مردم به ویژه آزادگان سرافراز شاغل در این مجموعه تبریک گفت.



 



به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، متن پیام دکتر کوچکی به شرح ذیل است:



 



همه ساله روز بیست و ششم مردادماه یادبود آزادمردانی است که آزادی و آزادگی را با اسارت خود برای میهن عزیز ایران به ارمغان آوردند.



 



 ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز در طول سال های سخت و مشقت بار اسارت، بیش از پیش ملت ایران را در دنیا سربلند و استوار نمود تا به وجود فرزندان خود افتخار نماید.



 



اینجانب ضمن گرامیداشت ورودغرور آفرین آزادگان سرافراز و یادگاران 8 سال دفاع مقدس، سالگرد این خاطره بزرگ را به تمامی آزادمردان و هموطنان گرامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با استفاده از منویات امام راحل (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در پاسداری از میراث این بزرگ مردان موفق و موید باشید.



 



 



دکتر ابراهیم کوچکی



رئیس دانشگاه




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 118004
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم