امروز : 30 تیر 1403
  • 1399/07/02 - 08:56
  • 8
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Ztcj

تجدید میثاق با شهدای گمنام دانشگاه

در دومین روز از هفته دفاع مقدس، مراسم تجدید میثاق و ادای احترام به مقام شامخ شهدا با حضور رئیس دانشگاه، مسئول دفتر نهاد رهبری، معاونین و مدیران دانشگاه و فرمانده بسیج ادارات شهرستان روز سه شنبه مورخ 1/7/99 در محل یادمان شهدای گمنام دانشگاه برگزار شد...




در دومین روز از هفته دفاع مقدس، مراسم تجدید میثاق و ادای احترام به مقام شامخ شهدا با حضور رئیس دانشگاه، مسئول دفتر نهاد رهبری، معاونین و مدیران دانشگاه و فرمانده بسیج ادارات شهرستان روز سه شنبه مورخ 1/7/99 در محل یادمان شهدای گمنام دانشگاه برگزار شد.



 



به گزارش وب دا، رئیس دانشگاه در این مراسم ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد حماسه دفاع مقدس گفت: آزادی، استقلال و عزت کنونی کشور مرهون خون پاک شهدا و فداکاری ایثارگران است.



 



دکتر سیدعلیرضا مروجی با اشاره به اینکه همواره قدردان ایثار و فداکاری مدافعین خدمت و سلامت هستیم، افزود: ایثارگران این مرز و بوم ثابت کردند با اتحاد و همبستگی، هیچ قدرتی قادر به دست درازی به مرزهای مقدس کشور نخواهد بود، همانگونه که امروزه علی رغم فشارهای شدید اقتصادی، مردم با بصیرت کشورمان، مقابل تحریم ها و تهدید ها ایستاده اند.



 



وی اظهار داشت: همانگونه که در دوران دفاع مقدس، رزمندگان اسلام به رهبری امام راحل (ره) دلگرم و مطمئن بودند، امروز نیز مدافعان امنیت و سلامت کشور به حمایت ها و ارشادات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دلبسته اند.



 



دکتر مروجی بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، با توجه به افزایش آمار بیماران مبتلا به بیماری کووید 19  تاکید کرد.



 



شایان ذکر است: در پایان این مراسم رئیس دانشگاه با اهدای گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام و تجدید میثاق نمود.



 





 






  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 119899
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم