امروز : 03 مرداد 1403
  • 1396/03/27 - 09:58
  • 6
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZFmj

تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای کلیه کارکنان دانشگاه

سرپرست دانشگاه، از لزوم تشکیل و فعال سازی پرونده الکترونیک سلامت برای کلیه کارکنان تا روز شنبه ۹۶/۴/۳۱ در کلیه مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های سلامت در راستای اجرای برنامه تحول نظام سلامت خبر داد...





سرپرست دانشگاه، از لزوم تشکیل و فعال سازی پرونده الکترونیک سلامت برای کلیه کارکنان تا روز شنبه ۹۶/۴/۳۱ در کلیه مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های سلامت در راستای اجرای برنامه تحول نظام سلامت خبر داد.



 



به گزارش وب دا، دکتر ابراهیم کوچکی اظهار داشت: طبق هماهنگی های انجام شده با معاونت بهداشتی کلیه کارکنان دانشگاه بایستی با مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های سلامت  محل سکونت نسبت به تشکیل پرونده الکترونیک سلامت و انجام مراقبت و ویزیت پایه سلامت جهت خود و اعضای خانوار با بهره گیری از امکان استفاده از ۲ ساعت ماموریت اداری در اسرع وقت اقدام کنند.



 



شایان ذکر است: بر اساس سامانه سیب برای تمام همشهریان پرونده الکترونیک سلامت ایجاد و اطلاعات مردم با حضور مراقبان سلامت در پایگاه ها و مراکز جامع خدمات سلامت وارد این سامانه می‌شود و افراد در صورت نیاز به پزشک یا ارجاع به بیمارستان از طریق این سامانه به پایگاه ها و مراکز جامع خدمات سلامت که پزشک، کارشناس تغذیه و سلامت روان حضور دارد، ارجاع می‌ گردند.



 



لازم به ذکر است: مراقبان سلامت برای مردم پرونده الکترونیک سلامت تشکیل می‌دهند و آنان را به سه دسته سالم، در معرض خطر و بیمار تقسیم بندی می‌کنند، افراد در معرض خطر کسانی هستند که هنوز بیمار نیستند اما به علل مختلف مانند کم تحرکی، سوء تغذیه، فشار خون، چاقی، اضافه وزن، استعمال سیگار یا مواد اعتیار آور دیگر در معرض انواع بیماری های واگیر یا غیر واگیر و استرس و اضطراب هستند.



 



شرایط انجام مراقبت و ویزیت پایه سلامت



فرم پاس اداری مربوطه



تلفن و آدرس مراکز و پایگاههای سلامت تحت پوشش معاونت بهداشتی





  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117174
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم