امروز : 30 تیر 1403
  • 1399/04/10 - 09:37
  • 12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZQ7j

ثبت نام بیمه سلامت ویژه دانشجویان مقاطع تخصص وPh.Dآغاز شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه گفت: ثبت نام بیمه درمانی دانشجویان مقاطع تخصص وPh.D از روز دوشنبه نهم تیرماه آغاز شده و تا نوزدهم تیرماه ادامه خواهد داشت...




معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه گفت: ثبت نام بیمه درمانی دانشجویان مقاطع تخصص وPh.D  از روز دوشنبه نهم تیرماه آغاز شده و تا نوزدهم تیرماه ادامه خواهد داشت.



به گزارش وب دا، دکتر حمیدرضا گیلاسی افزود: با توجه به اطلاعات اداره رفاه دانشجویان، کلیه دانشجویان مقاطع تخصص وPh.D فاقد دفترچه بیمه برای بهره مندی از دفترچه بیمه سلامت برای خود و اعضاء خانواده درجه یک (همسرو فرزندان) می توانند از روزدوشنبه مورخ ۹۹/۰۴/۹ لغایت ۹۹/۰۴/۱۴ با مراجعه به صفحه شخصی پرتال(portal.srd.ir)  قسمت درخواست وام اقدام به ثبت نام وام بیمه کنند.



وی تصریح کرد: موفقیت ثبت نام و تایید یا عدم تایید درخواست وام را در قسمت درخواست های جدید پرتال پیگیری نمایید.



دکتر گیلاسی با اشاره به سرانه سال ۱۳۹۹ و مبلغ بیمه ۶.۶۸۴.۰۰۰ ریال برای هر نفر، یادآور شد: ۵۰ درصد حق بیمه توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تامین و ۵۰ درصد باقی مانده توسط صندوق رفاه دانشجویان به صورت وام بیمه دانشجوئی پرداخت خواهد شد.



معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در ادامه اظهار داشت: مبلغی که از طرف صندوق رفاه دانشجویان پرداخت می شود، به عنوان بدهی دانشجو محاسبه و بصورت اقساط بعد از فراغت از تحصیل بازپرداخت خواهد شد.



وی به الزام بیمه همسر و فرزندان برای دانشجویان متاهل اشاره کرد و گفت: دانشجویان متاهل جهت دریافت وام حتما باید مدارک مربوطه (صفحات ۱و۲ شناسنامه و ۲الی ۵ عقدنامه) را به اداره رفاه تحویل دهند.

دکتر حمیدرضا گیلاسی افزود: طبق آئین نامه بازپرداخت وام ها ارائه سند تعهد محضری به همراه کپی حکم کارگزینی ضامن کارمند یا کپی پروانه کسب ضامن دارای شغل آزاد، جهت دریافت وام الزامی می باشد.

وی با اشاره به اینکه  دانشجویانی که قبلاً جهت دریافت وام ودیعه مسکن و یا ضروری فرم تعهد محضری ارائه کرده اند نیازی به تکمیل مجدد فرم مربوطه ندارند، تصریح کرد: دانشجویان متقاضی می توانند فرم تعهد محضری مربوطه را از اینجا دریافت و پس از ثبت در یکی از دفاتر اسناد رسمی اصل آن را به اداره رفاه تحویل نمایند.



لازم به ذکر است: پس از تکمیل نهایی ثبت نام متقاضیان و تایید لیست، برای تحویل دفترچه صادر شده اطلاع رسانی خواهد شد.



 




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 119634
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم