امروز : 30 تیر 1403
  • 1399/07/27 - 10:18
  • 8
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zdej

ثبت یک اثر مشترک در بخش آزاد، ملی و بین‌الملل جشنواره سیمرغ مجاز نیست

دبیرخانه یازدهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ طی اطلاعیه‌ای شرایط حضور یک اثر مشترک و واحد در بخش‌های مختلف این جشنواره را اعلام کرد...




دبیرخانه یازدهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ طی اطلاعیه‌ای شرایط حضور یک اثر مشترک و واحد در بخش‌های مختلف این جشنواره را اعلام کرد.



به گزارش وب دا، دبیرخانه جشنواره بین‌المللی سیمرغ اعلام کرد شرکت‌کنندگان مجاز به ثبت یک اثر به صورت مشترک در بخش‌های آزاد، ملی و بین‌الملل (به جز در رشته‌های تئاتر صحنه‌ای و خیابانی، فیلم مستند، فیلم کوتاه و پویانمایی) نیستند.



در این اطلاعیه همچنین اشاره شده است که در صورت ثبت یک اثر مشترک در بخش‌های مختلف جشنواره، آن اثر فقط در یک بخش داوری خواهد شد. به طور مثال ثبت یک داستان به صورت همزمان در بخش آزاد و در بخش فرهنگ سلامت مجاز نیست و در صورت تمایل هرفرد می‌تواند در رشته داستان، آثار متفاوتی را در این دو بخش ارائه دهد ولی اثر تکراری مجاز نیست.



بنابر اعلام دبیرخانه یازدهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ، دانشجویان علوم پزشکی می‌توانند در رشته‌های تئاتر صحنه‌ای و خیابانی، فیلم کوتاه، مستند و پویانمایی در هر دو بخش آزاد و فرهنگ سلامت اثر مشترک خود را به شرط ربط موضوعی ثبت کنند. در این شرایط این اثر در هر دو بخش داوری خواهد شد اما به صلاحدید هیات انتخاب، فقط در یک بخش پذیرفته می‌شود.



لازم به ذکر است: همچنین ثبت یک اثر در دو رشته یا زمینه متفاوت (به عنوان مثال ثبت یک اثر هم در رشته شعر کلاسیک و هم در رشته شعر طنز) تخلف محسوب شده و در صورت چنین اقدامی آن اثر حذف خواهد شد.




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 119998
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم