امروز : 31 تیر 1403
  • 1398/09/05 - 08:31
  • 8
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZTEj

جشنواره بله پایدار در دانشگاه برگزار شد

جشنواره بله پایدار به همت فرهنگ سرای بانو سازمان شهرداری شهرستان و با همکاری امور فرهنگی دانشگاه با هدف ترویج فرهنگ صحیح ازدواج ویژه دانشجویان و به مناسبت گرامی داشت هفته وحدت، "جشنواره بله پایدار"سوم آذرماه ۹۸ درآمفی تئاتر مرکزی دانشگاه برگزار شد...




جشنواره بله پایدار به همت فرهنگ سرای بانو سازمان شهرداری شهرستان و با همکاری امور فرهنگی دانشگاه با هدف ترویج فرهنگ صحیح ازدواج ویژه دانشجویان و به مناسبت گرامی داشت هفته وحدت، "جشنواره بله پایدار"سوم آذرماه ۹۸ درآمفی تئاتر مرکزی دانشگاه برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، دکتر حمیدرضا گیلاسی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در این مراسم گفت: پرداختن به موضوع ازدواج موفق از اولویت های بسیار مهم می باشد و یک جامعه موفق از یک خانواده موفق منشا می گیرد و شروع یک خانواده موفق از یک ازدواج موفق آغاز می شود.



وی، ضمن تاکید بر آشنا نمودن جوانان با فرهنگ ازدواج و معیارهای یک ازدواج موفق افزود: مهم ترین عامل ازدواج موفق آگاهی و انتخاب است و مسئولان باید سعی در برطرف نمودن مشکلات اقتصادی و مالی جوانان داشته باشند.



والی زاده مدیرعامل سازمان ورزشی، فرهنگی و اجتماعی در ادامه اظهار داشت: فرهنگ مجموعه ای از باور ها، رفتارها، آداب و رسوم و ... است که به عنوان یک شهروند انجام می دهیم.



آشنایی پیش از ازدواج، بحث های مربوط به ازدواج سنتی و مدرن، اشتباهات هنگام ازدواج، نکات کلیدی ازدواج موفق، شیوه های آشنایی و آمادگی های مهم برای ازدواج از سرفصل های ارائه شده توسط سخنرانان برنامه راضیه فقیهی و داوود قاسم زادگان در این جشنواره بود.



هم چنین در این جشنواره برنامه های متنوعی نظیر گروه موسیقی دانشجویان دانشگاه، گروه تئاتر طنز کاشانه، برگزاری مسابقه و اهداء جوائز اجرا شد.



شایان ذکر است در حاشیه این جشن نیز از زوج های دانشجویی حاضر در این مراسم تقدیر شد.



 






  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 119010
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم