امروز : 31 تیر 1403
  • 1398/09/30 - 12:43
  • 9
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZSFj

جلسه هماهنگی طرح دهان و دندان عاری از پوسیدگی دانش آموزان برگزار شد

جلسه هماهنگی جشن طرح دهان و دندان عاری از پوسیدگی دانش آموزان پایه ششم و هفتم با حضور رئیس دانشگاه در سالن شهدای ستاد دانشگاه برگزار شد...




 جلسه هماهنگی جشن طرح دهان و دندان عاری از پوسیدگی دانش آموزان پایه ششم و هفتم با حضور رئیس دانشگاه در سالن شهدای ستاد دانشگاه برگزار شد.



 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، دکتر سید علیرضا مروجی در این جلسه اظهار داشت: طرح دهان و دندان عاری از پوسیدگی پایه های ششم و هفتم از نیمه دوم سال 1397 در مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های سلامت دهان و دندان دانش آموزی شروع شده است.



وی افزود: تاکنون حدود 90درصد از دانش آموزان در دو پایه عاری از پوسیدگی شده و گواهی عاری از مشکل دهان و دندان را دریافت کرده اند.



دکتر مروجی تصریح کرد: براساس این طرح که با همکاری سازمان های آموزش و پرروش شهرستان کاشان و آران و بیدگل انجام شده از تعداد 12700 دانش آموز پایه ششم و هفتم حدود 11400 دانش آموز فاقد مشکل دهان و دندان شده اند.



رئیس دانشگاه ابراز امیدواری کرد: تا پایان دی ماه 10 درصد باقیمانده دانش آموزان فاقد مشکل دهان و دندان شده و در بهمن ماه سال جاری شاهد برگزاری جشن عاری از پوسیدگی با حضور مسئولین وزارت بهداشت و آموزش و پرورش در شهرستان کاشان باشیم.



این جلسه با حضور مدیران آموزش پرورش شهرستان کاشان، شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل و مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز  تشکیل شد.




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 119066
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم