امروز : 30 تیر 1403
  • 1399/03/31 - 10:06
  • 13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zr7j

جلسه هماهنگی کووید-19 در دانشگاه برگزار شد

در راستای پیگیری مشکلات برنامه کنترل بیماری کووید-19 و تدبیر تمهیدات لازم در این خصوص جلسه هماهنگی با حضور معاونین بهداشتی، درمان، توسعه مدیریت و منابع، غذا و دارو، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران وبیدگل، رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشان، فوکال پویت بیماری کرونا در دانشگاه و سایر کارشناسان مرتبط در دفتر معاون بهداشت دانشگاه برگزار شد...




در راستای پیگیری مشکلات برنامه کنترل بیماری کووید-19 و تدبیر تمهیدات لازم در این خصوص جلسه هماهنگی با حضور معاونین بهداشتی، درمان، توسعه مدیریت و منابع، غذا و دارو، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران وبیدگل، رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشان، فوکال پوینت بیماری کرونا در دانشگاه و سایر کارشناسان مرتبط در دفتر معاون بهداشت دانشگاه برگزار شد.



به گزارش وب دا، دکتر رضا رزاقی معاون بهداشتی  دانشگاه در این نشست، بر لزوم برگزاری منظم جلسات و پیگیری مصوبات تاکید کرد.



دکتر محمد حاجی جعفری معاون درمان دانشگاه همچنین اظهار داشت: وضعیت تجهیزات تنفسی و تشخیصی در بیمارستان قابل قبول می باشد و این معاونت در حال رایزنی با وزارت بهداشت و خیرین جهت تکمیل پروژه ها می باشد.



دکتر محسن تقی زاده معاون غذا و دارو دانشگاه نیز، پیک مصرف ماسک در اپیدمی را روزی 20 تا 25 هزار عدد بیان کرد و ادامه داد: فعلا در حوزه دانشگاه روزی 8500 تا 800 هزار عدد ماسک جراحی و ماسک N95  با سوپاپ و بدون سوپاپ نیز تولید می شود.



کارشناس مسئول گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه نیز، ضمن ارائه وضعیت اپیدمیولوژیک بیماری، به بیان چالش های برنامه و درخواست ارائه راهکار پرداخت.




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 119612
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم