امروز : 03 مرداد 1403
  • 1396/06/05 - 10:17
  • 5
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZHpj

جلسه هیأت امنای دانشگاه برگزار شد

پنجاه و یکمین جلسه هیأت امنای دانشگاه با حضور مشاور وزیر و دبیر مجامع و هیأت های امناء وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، نماینده مردم شهرستان های کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، اعضای هیأت امناء و نمایندگان معاونت های وزارت متبوع و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه روز شنبه مورخ 4/6/96 در دبیرخانه مرکزی هیأت های امناء وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برگزار گردید...




پنجاه و یکمین جلسه هیأت امنای دانشگاه با حضور مشاور وزیر و دبیر مجامع و هیأت های امناء وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، نماینده مردم شهرستان های کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، اعضای هیأت امناء و نمایندگان معاونت های وزارت متبوع و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه روز شنبه مورخ 4/6/96 در دبیرخانه مرکزی هیأت های امناء وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برگزار گردید.



به گزارش وب دا، دکتر ابراهیم کوچکی رئیس دانشگاه در این نشست، گزارشی از مهمترین اقدامات و دستاوردهای دانشگاه در سال گذشته و پنج ماهه اول سال جاری را ارائه کرد.



این گزارش حاکیست: ارائه گزارش عملکرد و برنامه عملیاتی سال 95 دانشگاه، بررسی و تصویب اصلاحیه بودجه سال گذشته، بررسی پیشنهادات اختصاصی دانشگاه و ... از موضوعات مطرح شده در این نشست بود.



برپایه این گزارش، اعضاء هیأت امناء و نمایندگان معاونت های تخصصی وزارت متبوع پس از استماع این گزارش، ضمن تقدیر از عملکرد دانشگاه، نظرات خود را در خصوص فعالیت ها و دستاوردها بیان کردند.



لازم به ذکر است: در بخش پایانی جلسه، پیشنهادات اختصاصی دانشگاه مطرح و پس از بحث و بررسی، مواردی از آن مصوب شد.



 



 






  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117347
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم