امروز : 02 مرداد 1403
  • 1397/10/08 - 10:26
  • 9
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZMDj

خانه های بهداشت روستاهای ورکان، ویدوج و پنداس افتتاح شد

خانه های بهداشت روستاهای ورکان، ویدوج و پنداس از توابع بخش برزک با حضور نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه، فرماندار ویژه شهرستان کاشان، مهندس اصغری زاده از بنیاد برکت، معاونین توسعه مدیریت و منابع و بهداشتی، مدیر حوزه ریاست، مدیران روابط عمومی و اموربین الملل، امور مالی و پشتیبانی و رفاهی و جمعی از مسئولین روز پنج شنبه مورخ 6/10/97 افتتاح شد...




خانه های بهداشت روستاهای ورکان، ویدوج و پنداس از توابع بخش برزک با حضور نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه، فرماندار ویژه شهرستان کاشان، مهندس اصغری زاده از بنیاد برکت، معاونین توسعه مدیریت و منابع و بهداشتی، مدیر حوزه ریاست، مدیران روابط عمومی و اموربین الملل، امور مالی  و پشتیبانی و رفاهی و جمعی از مسئولین روز پنج شنبه مورخ 6/10/97 افتتاح شد.



 



به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این مراسم، زیربنای خانه های بهداشت هر روستا را 193 متر مربع بیان کرد.



 



دکتر ابراهیم کوچکی گفت: هزینه ساخت خانه بهداشت روستاهای پنداس و ویدوج از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی کاشان پرداخت شده و برای ساخت این خانه های بهداشت جمعا حدود 700 میلیون تومان هزینه شده است.



 



وی اظهار داشت: برای ساخت خانه بهداشت ورکان 350 میلیون تومان از محل اعتبارات دانشگاه و با مشارکت بنیاد برکت هزینه شده است.



 



وی گفت: ارائه خدمات پزشکی، بهداشتی برای گروه های هدف شامل مادران باردار، نوزادان، دانش آموزان، میانسالان، سالمندان، خدمات دارویی، پرستاری، مبارزه با بیماری ها، بهداشت محیط و حرفه ای از جمله اقدامات بهداشتی و درمانی این خانه های بهداشت می باشد.



 



بنیاد برکت براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و با ﺣﻤﺎﻳﺖ  ﺳﺘﺎد اﺟﺮاﻳﻲ ﻓﺮﻣﺎن ﺣﻀﺮت اﻣﺎم(ره) تاسیس شد تا وضعیت اجتماعی و اقتصادی مناطق محروم کشور را متحول سازد. گستره فعالیت بنیاد برکت وسیع است و زمینه‌های آموزشی، بهداشتی، برق‌رسانی، آب‌رسانی، مخابراتی، فرهنگی و مذهبی، مسکن، ورزشی، انتظامی، جاده‌ای، آبخیزداری، دامپروری، تامین سوخت و طرح‌های هادی روستایی را شامل می‌شود.



 








  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 118320
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم