امروز : 03 مرداد 1403
  • 1396/12/25 - 10:44
  • 6
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z9wj

خیرین سلامت تجهیز مراکز بهداشتی درمانی را در اولویت قرار دهند

قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: خیرین سلامت تجهیز مراکز بهداشتی درمانی را در کنار ساخت این مراکز در اولویت قرار دهند...




قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: خیرین سلامت تجهیز مراکز بهداشتی درمانی را در کنار ساخت این مراکز در اولویت قرار دهند.



به گزارش وب دا، دکتر ایرج حریرچی امروز مورخ 25/12/96 در مراسم افتتاح مرکز خیرساز خدمات جامع سلامت مهرپرور در کاشان گفت: خیرین گرامی می توانند در امور نرم افزاری و حتی مدیریتی با دانشگاه های علوم پزشکی تعامل و همکاری داشته باشند.



از زحمات خیرین سلامت به خصوص خانواده خیر سلامت زنده یادحاج علی مهرپرور که برای مردم شهر و سلامت جامعه چنین اقدام شایسته ای را انجام داده اند، تقدیر و تشکر کرد.



وی، با اشاره به اینکه یکی از برکات زندگی خیرین انجام چنین اموری است، افزود: خداوند فرموده هرچه کار خیر انجام دهید بیشتر از آن را جبران می کند.



قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با اشاره به دسترسی آسان به خدمات بهداشتی درمانی تصریح کرد: مناطق حومه و حاشیه شهر از نظر دسترسی به خدمات بهداشتی درمانی جزء مناطق محروم محسوب می شوند و ساخت و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی در این مناطق باعث دسترسی مردم این مناطق به خدمات بیشتر و با کیفیت تر می شود.



وی، انتخاب منطقه مسکن مهر را نیز برای ساخت و تجهیز مرکز خدمات جامع سلامت حائز اهمیت برشمرد و توصیه کرد: در این مرکز علاوه بر اقدامات بهداشتی، فعالیت های درمانی سرپایی نیز انجام شود.



دکتر حریرچی، ساخت و تجهیز بیمارستانی با ظرفیت بالا در دهه 60 در منطقه کاشان از اقدامات برجسته ارائه خدمات در حوزه سلامت در این منطقه برشمرد.



وی، به اهمیت ارائه خدمات شبانه روزی در مراکز خدمات جامع سلامت اشاره کرد و ارائه خدمات در مرکز مهرپرور را به صورت شبانه روزی یکی از نقاط قوت و برجسته آن برشمرد.



معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کاشان نیز در این مراسم، با اشاره به اقدامات خیرین در حوزه سلامت،  ارائه خدمات خیرخواهانه در منطقه کاشان را با قدمت دیرینه عنوان کرد.



حمیدرضا مومنیان، حضور خیرین در کاشان را از برکات این منطقه برشمرد و تصریح کرد: ساخت و تجهیز بیمارستان، باتوجه به موقعیت جغرافیایی و مهاجرت ها به این منطقه از اهمیت بالایی برخورد دارست.








  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117714
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم