امروز : 30 تیر 1403
  • 1399/06/26 - 12:03
  • 9
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZQbj

خیرین سلامت منطقه کاشان پیشگام امور خیر در کشور

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: خیرین سلامت منطقه کاشان پیشگام امور خیر در کشور از گذشته تاکنون بوده اند...




رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: خیرین سلامت منطقه کاشان پیشگام امور خیر در کشور از گذشته تاکنون بوده اند.



به گزارش وب دا، دکتر سید علیرضا مروجی در نشستی که با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و خیرین سلامت شهرستان های کاشان و آران و بیدگل روز چهارشنبه مورخ 26/6/99 در سالن دکتر قریب این دانشگاه برگزار شد، گفت: علیرغم اینکه کاشان مرکز استان نیست ولی اکثر اقدامات صورت گرفته در این منطقه به همت خیرین بوده است و وظیفه ماست که قدردان این عزیزان باشیم.



وی، با بیان اینکه خیرین سلامت همیشه همراه حوزه سلامت بوده اند، اظهار امیدواری کرد: این عزیزان در حوزه های دیگر مانند آموزش، پژوهش، فرهنگی، دانشجویی و ... یاری گر دانشگاه باشند.



رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: بیش از 55 پروژه خیر ساز در سالهای اخیر در حوزه سلامت با مشارکت و همراهی خیرین گرامی اجرا شده است.



وی، امروز را روز ویژه برای حوزه سلامت منطقه عنوان کرد و ادامه داد: برای اولین بار در دانشگاه علوم پزشکی کاشان خوابگاه دانشجویی به همت خیر بزرگوار حاج احسان کیهان بنا می شود.



دکتر مروجی، در پایان این نشست، از نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان و معاون دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت و تیم همراه ایشان تقدیر کرد و گفت: انشا الله حضور دکتر لاری برای خطه کاشان خیر و برکت داشته باشد.



 




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 119862
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم