امروز : 02 مرداد 1403
  • 1397/07/22 - 13:32
  • 8
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZkAj

دانشگاه علوم پزشکی کاشان رتبه دوم را از آن خود کرد

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از کسب رتبه دوم این دانشگاه در بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد...




معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از کسب رتبه دوم این دانشگاه در بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.



 



به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، دکتر حمیدرضا گیلاسی گفت: در رتبه بندی نهایی این جشنواره دانشگاه علوم پزشکی کاشان با کسب ۱۴۸ موفق به کسب این مقام شد.



 



وی، با اشاره به مشخص شدن رتبه بندی پنج دانشگاه برتر قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در روز پایانی این جشنواره افزود: بر این اساس دانشگاه های علوم پزشکی شیراز با کسب ۱۷۱ امتیاز رتبه نخست، کاشان با کسب ۱۴۸  امتیاز رتبه دوم، تبریز با کسب ۶۲ امتیاز رتبه سوم، اردبیل با کسب ۵۸ امتیاز رتبه چهارم و اهواز با کسب ۵۷ امتیاز رتبه پنجم را از آن خود کردند.



 



دکتر گیلاسی ادامه داد: کاروان قرآنی دانشگاه توانست در بخش‌ دانشجویان ۱۵ رتبه، کارکنان ۱۱ رتبه و در بخش اساتید ۱۱ رتبه را به دست آورد و نیز در بخش دانشجویان سه رتبه، در بخش اساتید یک رتبه و در بخش کارکنان دو رتبه از برگزیدگان این دانشگاه شایسته تقدیر شدند که در مجموع این دانشگاه ۳۷ رتبه‌ برتر در این جشنواره را از آن خود کرد.



 



دکتر گیلاسی تصریح کرد:‌ رتبه‌بندی انجام شده دانشگاه‌ها بر اساس امتیاز خام می‌باشد اما طبق امتیازات استاندارد شده بر اساس معیار تعداد دانشجویان و کارکنان، تعداد شرکت کنندگان به ثبت‌نام کنندگان، میزان افزایش رتبه ها نسبت به جشنواره‌های سال قبل و نوع تیپ دانشگاه حاکی از مقام اولی دانشگاه علوم پزشکی کاشان است.



 



معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان ادامه داد: کسب این مقام، نشان از توانمندی و ظرفیت بالای قرآنی دانشجویان، اساتید و اعضای هیات علمی می‌باشد و دانشگاه علوم پزشکی کاشان برای هشتمین سال متوالی موفق به کسب عناوین برتر در جشنواره قرآن و عترت شده است.



 



دکتر گیلاسی، با بیان این‌که آمار راه‌یافتگان و رتبه های دانشگاه امسال نسبت به سال گذشته از لحاظ تعداد سهمیه‌ها روند روبه‌رشدی داشته است؛ تصریح کرد: این موفقیت به دلیل برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی به‌صورت مستمر در طول سال تحصیلی و ایام تابستان و حضور اساتید مجرب موسسات قرآنی سطح شهرستان در این کارگاه‌ها می‌باشد.



 



وی، همچنین از تشویق و ترغیب اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه برای حضور در برنامه‌های قرآنی خبر داد.



 



گفتنی است بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور عصر روز جمعه ۲۰ مهر ماه در مجتمع زیباکنار به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تقدیر از کل برگزیدگان به کار خود پایان داد و میزبانی بیست و چهارمین دوره از جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به دانشگاه علوم پزشکی همدان داده شد.



 



آمار رتبه های برتر برگزیدگان دانشگاه به شرح ذیل می‌باشد:

















































بخش






رتبه اول






رتبه دوم






رتبه سوم






شایسته تقدیر






کل






دانشجویان






2






5






5






3






15






کارکنان






4






3






2






2






11






اساتید






4






4






2






1






11






کل






10






12






9






6






37






 


 



 




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 118124
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم