امروز : 03 مرداد 1403
  • 1396/10/03 - 11:04
  • 6
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Zztj

دومین دوره مسابقات همگانی منطقه مرکزی برگزار شد

مسابقات ورزش های همگانی منطقه ایی پسران دانشگاه های علوم پزشکی یزد، شهرکرد، اصفهان و کاشان به میزبانی دانشگاه برگزار شد...




مسابقات ورزش های همگانی منطقه ایی پسران  دانشگاه های علوم پزشکی یزد، شهرکرد، اصفهان و کاشان به میزبانی دانشگاه برگزار شد.



به گزارش وب دا، این دوره مسابقات همگانی از تاریخ ۲۹ آذر لغایت ۳۰ آذر در ۵ رشته بسکتبال سه نفره، فوتبال گل کوچک، دارت، طناب زنی و آمادگی جسمانی با حضور ۴۰ ورزشکار روز پنج شنبه مورخ ۳۰ آذر در دانشگاه انجام شد.



جلسه قرعه کشی تیم ها شامگاه چهارشنبه ۲۹ آذر در محل اسکان تیم­ها با حضور سرپرستان تیم ها انجام شد.



نتایج مسابقات برگزار شده در پنج رشته به شرح ذیل اعلام شد:



در رشته آمادگی جسمانی ۷ نفر دانشجوی شرکت کننده از ۴ دانشگاه شهرکرد، یزد و اصفهان و کاشان حضور داشتند که در نهایت حجت اله جمشیدی با ثبت رکورد ۱/۵۸/۶۲ از دانشگاه شهرکرد مقام اول؛ محمدرضا دغلاوی با ثبت رکورد ۲/۰۱/۰۵ مقام دوم و فرزاد جمشیدی با ثبت رکورد ۲/۰۳/۰۹ از کاشان مقام سوم را کسب نمود.



در رشته دارات که مسابقات با چهار ورزشکار به صورت تک حذفی ۳۰۱ انجام  شد و علی قهرمانی از دانشگاه اصفهان مقام اول، محمد شیعه از یزد مقام دوم و علی عربی از کاشان مقام سوم را کسب نمودند.



در مسابقات بسکتبال سه نفره که با حضور سه تیم اصفهان، یزد و کاشان برگزار شد؛ نتایج ذیل حاصل شد و در نهایت تیم بسکتبال کاشان مقام اول ؛ تیم بسکتبال اصفهان مقام دوم و بسکتبال یزد مقام سوم را کسب کردند.



همچنین در مسابقات فوتبال گل کوچیک با حضور تیم های یزد، کاشان و اصفهان در سه بازی نتایج ذیل برگزار شد و بدین ترتیب تیم اصفهان مقام اول، کاشان مقام دوم و یزد مقام سوم را کسب نمودند.



در رشته طناب زنی که در دو ماده 3 دقیقه استقامت و 30 ثانیه سرعت برگزار و نتایج ذیل حاصل شد.





































ردیف






نام و نام خانوادگی






دانشگاه






مقام (۳ دقیقه استقامت)






مقام (۳۰ ثانیه سرعت)






۱






حمیدرضا شجاعی فر






کاشان






اول






دوم






۲






علی نوبخت






اصفهان






اول






اول






۳






محمد خشامی






شهرکرد






دوم






سوم






 


 در مراسم اختتامیه بازی ها که با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی و مدیران حوزه تربیت بدنی، فرهنگی و دانشجویی در سالن تربیت بدنی و پس از پایان بازی ها برگزار شد از نفرات برتر هر رشته با اهدا حکم قهرمانی و مدال تقدیر شد.



 






  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117568
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم