امروز : 02 مرداد 1403
  • 1397/08/01 - 10:37
  • 9
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZLAj

دیدار رئیس دانشگاه با خانواده شهیدان بارفروش

رئیس دانشگاه به همراه مدیر حوزه ریاست، مسئول روابط عمومی و امور بین الملل، مشاور رئیس در امور بانوان و جمعی از کارکنان با خانواده شهیدان بارفروش دیدار کردند...




رئیس دانشگاه به همراه مدیر حوزه ریاست، مسئول روابط عمومی و امور بین الملل، مشاور رئیس در امور بانوان و جمعی از کارکنان با خانواده شهیدان بارفروش دیدار کردند.



 



به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، دکتر کوچکی رئیس دانشگاه در این دیدار از دوران دفاع مقدس و هم رزمی با دو شهید از خانواده شهیدان بارفروش خاطراتی را بیان کرد و گفت: مادران شهدا بیشترین سهم را در پیروزی انقلاب دارند که متاسفانه به ایثار و فداکاری این مادران سرافراز کمتر پرداخته شده است.



 



این گزارش حاکیست: مادر شهیدان بارفروش نیز در این نشست به بیان خاطراتی از فرزندان شهید خود پرداخت.



 



لازم به ذکر است خانواده شهیدان بارفروش با ایثار 4 فرزند خود دین خود را انقلاب اسلامی ادا کرده است.



 



مرحوم علی محمد بارفروش پدر شهیدان محسن، جواد، علی اصغر و محمدرضا بارفروش در سن 82 سالگی براثر بیماری دار فانی را وداع نمود و به فرزندان شهیدش پیوست.



 



فرزندان این خانواده گرامی در عملیات های منطقه عملیاتی کربلای پنج، شلمچه و فاو به شهادت رسیدند، همچنین جانباز 70 درصد پاسدار شهید حاج محمد رضا بارفروش که در منطقه کوشک جانباز شد، در سال 1376 در هنگام ماموریت در سپاه پاسداران و بر اثر حادثه و جراحات دوران جنگ به شهادت رسید.



 




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 118148
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم