امروز : 31 تیر 1403
  • 1398/10/11 - 08:40
  • 8
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZmGj

دیدار مدیر، اعضاء و کارکنان گزینش با معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه

مدیر، اعضاء و کارکنان هسته گزینش دانشگاه با معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه به مناسبت پانزدهم دیماه سالروز صدور فرمان لازم الاجراء بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رض) و تشکیل نهاد گزینش کشور دیدار کردند...




مدیر، اعضاء و کارکنان هسته گزینش دانشگاه با معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه به مناسبت پانزدهم دیماه سالروز صدور فرمان لازم الاجراء بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رض) و تشکیل نهاد گزینش کشور دیدار کردند.



به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، دکتر علیرضا مفرح در این نشست، با اشاره یادگارهای فراوان امام خمینی (رض) پس از انقلاب اسلامی اظهار داشت: هفتم دیماه سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی، تشکیل بسیج و گزینش را از جمله این یادگارهاست.



 وی افزود: امروز گزینش در دستگاه های اجرائی نقش شایسته گزینی را عهده دار است و در خدمت نظام اداری کشور است.



معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، ضمن ابراز رضایت و تشکر از عملکرد گزینش تصریح کرد: گزینش دانشگاه عملکرد خوب و شایسته ای دارد و حمایت از گزینش وظیفه ما می باشد.



مدیر هسته گزینش دانشگاه در این دیدار، ضمن ارائه گزارش عملکرد هسته گزینش در نه ماه سال جاری گفت: هسته گزینش در سال 97 موفق به کسب رتبه برتر در بین هسته های گزینش دانشگاه های علوم پزشکی کشور شد.



زهرا خادم، با بیان اینکه تاکنون هسته گزینش در شش دوره ارزیابی عملکرد سالیانه موفق به کسب رتبه برتر شده و یکی از افتخارات نظام را هدفمند کردن گزینش است افزود: فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران چراغ راه این دستگاه نظارتی محسوب می شود.



وی تصریح کرد: گزینش در دستگاه های اجرایی به عنوان بازوی دستگاه و از مشاغل حساس و حاکمیتی است و صیانت از نیروی انسانی را عهده دار است.



مدیر هسته گزینش دانشگاه، در ادامه ارتقاء تشکیلات هسته متناسب با سطح بندی دانشگاه همراه با سایر انتظارات هسته گزینش را مطرح کرد.



لازم به ذکر است: اعضاء و کارکنان هسته گزینش نیز دیدگاه های خود را در خصوص مسائل جاری گزینش ارائه کردند.




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 119094
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم